  • 1. Data: 2009-04-03 12:53:05
    Temat: Lampy ogrodowe BRILUX KARIO (?)
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Mam pytanie. Czas już kupić lampy ogrodowe. Po obejrzeniu ekspozycji w
    leruamerlenach i castoramach zajrzałem do netu. Chcę kupic coś prostego i
    niewyszukanego. O dziwo tym razem nie spodobała mi się nierdzewka (może w domu
    mam jej za dużo ;-)) Widzę sporo niedrogich i dość ładnych lamp z czarnego
    plastiku, a w szczególności BRILUX z kloszami "pryzmatycznmymi" dymionymi

    http://www.lampyogrodowe.pl/sklep,601,,,03,,pl-pln,4
    53630,0.html

    Ma ktoś może takie cudo u siebie i może polecić albo zniechęcić ?

    Pozdrawiam
    e-kran