  • 1. Data: 2009-04-09 06:53:43
    Temat: Lustro a kafelki?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Kłade kafelki-flizy w łazience i zastanawiam się czy zostawiać na
    scianie miejsce na lustro czy mozna lustro przykleic do kafelków?
    Kafelki taki z połyskiem wiec powierzchnia głatka. Może ktoś
    podpowiedzieć. Pytam bo jak na kafelkach to zawsze mogrę tam cos
    innego potem dać.
    Dzieki.

  • 2. Data: 2009-04-09 06:55:36
    Temat: Re: Lustro a kafelki?
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Kłade kafelki-flizy w łazience i zastanawiam się czy zostawiać na
    > scianie miejsce na lustro czy mozna lustro przykleic do kafelków?

    Miejsce = klopoty, kiedy lustro sie stlucze. A i estetyka taka sobie.

    Ja mam przyklejone na, od lat nic sie nie dzieje, wyglada ;ladnie,
    ewentualna wymiana lustra - latwa.

    pozdraiwam
    pluton

  • 3. Data: 2009-04-09 07:06:56
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Kłade kafelki-flizy w łazience i zastanawiam się czy zostawiać na
    > scianie miejsce na lustro czy mozna lustro przykleic do kafelków?

    mozna i tak i tak, ja zostawilem miejsce, potem lustro na wymiar i wklejone.
    Pod wzgledem estetycznym jest super, plaszczyzna lustra jest rowno z
    kafelkami. Jak sie stlucze, to sie kupi nowe, zaden problem. Przemeblowania
    w lazience nie przewiduje.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-04-09 08:08:20
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Zalezy jakie lustra bedziesz wieszal. Jesli ma to byc zwykle lustro
    spelniajace tylko funkcje uzytkowe i nie szpecace za bardzo to
    najlepiej wkleic w pusta przestrzen. Pamietaj tylko o dobrym
    zaizolowaniu powierzchni krawedzi lustra z kafelkami. jesli bedzie
    dobrze to zrobione unikniesz wnikania pary wodnej pomiedzy szklo a
    warstwy farby (robia sie wtedy bardzo brzydkie zacieki - brunatno-
    czarne).
    Wiekszosc luster luzno powieszenona w lazience wlasnie cos takiego ma.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-04-09 13:20:58
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "belgrano" <a...@g...net.pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    Witam.
    Kłade kafelki-flizy w łazience i zastanawiam się czy zostawiać na

    Zostawić miejsce, wyrównać klejem na zero od spodu, wkleić lustro, odczekać
    7 dni aż silikon będzie twardy i zafugować