  • 1. Data: 2011-02-21 11:48:23
    Temat: Magnetyczny uchwyt na mydło
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Witam

    Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie chcę
    wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo ładne.

    pozdrawiam
    aLien

  • 2. Data: 2011-02-21 18:46:34
    Temat: Re: Magnetyczny uchwyt na mydło
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cam wrote:

    > Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
    > chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
    > ładne.

    A mydło jest ferromagnetykiem?

  • 3. Data: 2011-02-21 19:33:46
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "cef" <c...@i...pl> napisał(a):

    >A mydło jest ferromagnetykiem?

    A on chce mocowac do mydla?

  • 4. Data: 2011-02-21 19:37:11
    Od: "aLien" <s...@p...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Cam wrote:

    > Nie wiecie, gdzie można kupić taki uchwyt w przystępnej cenie. Nie
    > chcę wydawać 130zł a takie ceny widzę choć trzeba przyznać, że bardzo
    > ładne.

    A mydło jest ferromagnetykiem?

    Chodzi mi o coś takiego:
    http://fabrykaform.pl/Eva_Solo_magnetyczny_uchwyt_na
    _mydlo_eva_solo-p7141.html
    http://czerwonamaszyna.pl/uchwyt-na-mydlo-magnetyczn
    y-zack-marino,521,p.html

    I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi. Dla
    twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

    pozdrawiam
    aLien

  • 5. Data: 2011-02-21 19:38:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przesmiewca wrote:

    > A on chce mocowac do mydla?

    Nie wiem. Myślałem, że on chce mieć taki
    uchwyt do którego mydełko będzie "się przyciągało".

  • 6. Data: 2011-02-21 19:52:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    aLien wrote:

    > I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi.
    > Dla twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

    No, może faktycznie powinienem zaakcentować luźny charakter pytania.
    Myślę, że bardziej chwytliwe byłoby mydło formowane z kawałkiem
    metalu w środku ;-)

  • 7. Data: 2011-02-21 20:00:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "aLien" <s...@p...pl> wrote in message news:4d62be44@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > I nie wiem czy sobie, żartujesz czy naprawdę nie wiesz o co chodzi. Dla
    > twojej wiadomości podam Ci, że w mydło wbija się metalowy krążek.

    Wystarczy kapsel od piwa - ale zaniechałem - znacznie lepsze jest mydło w
    żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
    zlewozmywakiem.

  • 8. Data: 2011-02-21 20:17:56
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > Wystarczy kapsel od piwa - ale zaniechałem - znacznie lepsze jest mydło w
    > żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
    > zlewozmywakiem.

    Około 30zł za poidwójny:
    http://remontuj365.pl/product.php?id_product=94

    I mydła np. Merida - różne w butelkach 1litr lub np.kanistrach 5litrów.
    http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_categor
    y_id=21

    Polecam FORTE - zmywa smary i nie niszczy skóry rąk, oraz ALVA - na oleju
    palmowym, bez zapachu - doskonałe do kuchni.

  • 9. Data: 2011-02-21 20:36:52
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-02-21 21:00, Panslavista pisze:

> [...]

    Sklepy z drobnym AGD?

    > Wystarczy kapsel od piwa

    Potwierdzam :) Ale podstawę mocowaną do ściany/kafelek trzeba mieć.

    > znacznie lepsze jest mydło w
    > żelu i dozowniki pojedyncze lub wielokrotne nad wanną, umywalką czy
    > zlewozmywakiem.

    Mam wrażenie, że się nie wypłukuje do końca, nawet w twardej wodzie.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 10. Data: 2011-02-21 21:11:50
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

    > Sklepy z drobnym AGD?

    > Potwierdzam :) Ale podstawę mocowaną do ściany/kafelek trzeba mieć.

    > Mam wrażenie, że się nie wypłukuje do końca, nawet w twardej wodzie.

    Z syfonu? Merida? Nie mam problemu.