  • 1. Data: 2011-08-15 15:54:35
    Temat: Male liczniki tablicowe ?
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    W sklepach małe liczniki poboru mocy są dostępne już od 35 zł.
    Ale nie wszystko zmierzymy licznikiem wtykanym pomiędzy gnazdko, a wtyczkę.
    Ile kosztują jak najmniejsze i jak najtańsze liczniki tablicowe, takie żeby
    sobie dla własnych celów oszczędzania energii elektrycznej ze 3-4 obwody (np.
    żyrandole i każda faza) pomierzyć?
    Ewentualnie może rozbebeszać i podłączać taki sklepowy licznik energii za 35
    zł?
    THX

  • 2. Data: 2011-08-15 16:25:30
    Temat: Re: Male liczniki tablicowe ?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.08.2011 17:54, _THX pisze:
> [...]
    > żyrandole i każda faza) pomierzyć?
    > Ewentualnie może rozbebeszać i podłączać taki sklepowy licznik energii za 35

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=licznik+
    energii&category=0&sg=0&params_top_cookie=635c8699ec
    6a48ca70780f0e041b45ce82fe39d8
    wersja skrócona:
    http://tiny.pl/h5j9l

    wybierz sobie jakiś...

  • 3. Data: 2011-08-16 14:09:28
    Od: "_THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Pytanie, jak te małe jednomodułowe liczniki zliczają pobór mocy przez np.
    zasilacze impulsowe do sprzętu elektronicznego?
    Bo własnie podczas tego pisania wyskakuje mi aż 320 wat dla laptopa z
    zasilaczem 90W.
    THX

    -----

  • 4. Data: 2011-08-16 19:27:49
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 14:09:28 +0000, _THX napisał(a):

    > Pytanie, jak te małe jednomodułowe liczniki zliczają pobór mocy przez
    > np. zasilacze impulsowe do sprzętu elektronicznego? Bo własnie podczas
    > tego pisania wyskakuje mi aż 320 wat dla laptopa z zasilaczem 90W.
    Ale te 90W to na wejściu czy wyjściu? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2011-08-17 15:15:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Sie, 16:09, "_THX" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > zasilacze impulsowe do sprzętu elektronicznego?
    > Bo własnie podczas tego pisania wyskakuje mi aż 320 wat dla laptopa z

    raczej kiepsko, najlepiej mierzyc wlasnym licznikiem (tym, wg ktorego
    rozliczaja nas za prad), albo taki kupic do pomiarow - tylko na szyne
    to on nie wejdzie ;)

    z elektronicznych mozesz szukac z "TRUE RMS", ale wtedy ilosc
    dostepnych modeli drastycznie spada, za to cena znacznie rosnie ;)

    WS