  • 1. Data: 2016-10-04 12:03:40
    Temat: Malowanie tekstyliów
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Chyba dobrze o nazwałem?
    Generalnie chodzi o to że mam kolumny zamontowane w ścianie.
    I teraz wszystko w miarę w mieszkaniu w miarę wygląda po pomalowaniu
    ścian tylko maskownice o tych kolumn mają już z 20 lat no i trochę
    odstają od reszty.
    Próbowałem to myć ręcznie ale efekt mierny.
    A boję się że jak by to gdzieś na myjnie parową pojechało to by
    się rozleciało.
    I może by tę maskownice pomalował?
    Tylko czym żeby było:
    tanio
    farba nieodpadała bo to elastyczne

  • 2. Data: 2016-10-05 10:32:27
    Temat: Re: Malowanie tekstyliów
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-10-04 12:03, Bolko pisze:

    > ścian tylko maskownice o tych kolumn mają już z 20 lat no i trochę

    Rozepnij rajtuzy XXL (od cholery wzorów i kolorów) na ramkę maskownicy.