  • 1. Data: 2009-03-11 10:32:48
    Temat: Materace
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Doradźcie jakiś porządny materac proszę.
    Wybór jest bardzo duży, a ja kompletnie się na tym nie znam.
    Dla dwóch osób o w przedziale wagi 50-80 kg raczej twardszy niż miękki.
    Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich
    produktów.

    pozdrawiam
    charwel

  • 2. Data: 2009-03-11 11:00:21
    Temat: Re: Materace
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    Użytkownik "charwel (Oo)==:::" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dla dwóch osób o w przedziale wagi 50-80 kg raczej twardszy niż miękki.
    > Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich
    Mam Sułtana trzeci rok, sprężyny kieszeniowe, opcja lato zima.
    Zapłaciłam prawie 1 000 zł ale warto było
    Twardość średnia.
    W ogóle uważam że o ile w innych rzeczach IKEA mogłaby poprawić na jakości o
    tyle sofy i materace mają niezłe pod względem funkcjonalności użytkowania i
    wygody.

    > pozdrawiam
    > charwel
    Kaja

  • 3. Data: 2009-03-11 11:44:56
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > W ogóle uważam że o ile w innych rzeczach IKEA mogłaby poprawić na jakości
    > o tyle sofy i materace mają niezłe pod względem funkcjonalności

    Dzięki Kaja.
    Pojadę i potestuję.
    A jaki konkretnie model kupiłaś?
    Bo z tego co widziałem to mają ich kilka.

    pozdrawiam
    charwel

  • 4. Data: 2009-03-11 15:35:28
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    charwel (Oo)==::: pisze:
    > Cześć.
    > Doradźcie jakiś porządny materac proszę.

    Od 6 lat mamy kieszonkowy Estrella z mkfoam. Przedzial wagowy zblizony
    do Twojego. Stan imo bez zmian od momentu kupna. Cena wtedy ok 800 PLN,
    wymiar 140x200
    Synowi kupilismy taki sam 3 lata temu.

    http://www.mkfoam.pl/index.php?page=shop.product_det
    ails&flypage=flypage_images.tpl&product_id=81&Itemid
    =54&category_id=30&option=com_virtuemart

    pozdr

  • 5. Data: 2009-03-11 20:33:21
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    charwel (Oo)==::: pisze:

    > Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich
    > produktów.

    Ja i mój mąż należymy do cięższej wagi i kupiliśmy łóżko i materac (zima
    lato) w ikei, właśnie z serii sułtan, jesteśmy bardzo zadowoleni i
    uważamy że warto było wydać te 600 euro (mieszkamy w Niemczech) by w
    końcu porządnie się wyspać. Z tym że u nas już nie ma tych łóżek, nie
    wiem czemu zaprzestali produkcji... ale materace są ciągle w sprzedaży.
    Podsumowując: polecam :)
    m.

  • 6. Data: 2009-03-11 23:05:27
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Forr" <f...@i...pomin.pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.mkfoam.pl/index.php?page=shop.product_det
    ails&flypage=flypage_i
    > mages.tpl&product_id=81&Itemid=54&category_id=30&opt

    Mam wersję Estrella Lux (ok. 1200 zł za 160x200x20) i jakiegoś Sultana z
    IKEI (ok. 700 zł za 140x200, połowę cieńszy), oba kupione jakiś rok temu,
    profil wagowy spaczy podobny do wątkotwórcy. Obie marki mogę polecić. Na
    drugim śpi się zdecydowanie lepiej, bo ma lepiej dobraną twardość - i to
    jest kwestia podstawowa.

  • 7. Data: 2009-03-12 10:08:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Firma to jedno a model to drugie.
    Materace ze Swarzędza (chyba też się Sułtan nazywały) jeden najtańszy budżetowy pod
    wynajem i śpi sie po kilku latach tragicznie, drugi najdroższy twardy i jest
    rewelacyjny.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-03-12 12:00:19
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

> [...]
    > Pojadę i potestuję.
    > A jaki konkretnie model kupiłaś?
    > Bo z tego co widziałem to mają ich kilka.

    Sułtan Heidal http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90109581

    Pozdrawiam

    Kaja

  • 9. Data: 2009-03-12 22:31:09
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

    Dziękuję wszystkim.
    Jadę do Ikei testować Sułtana.

    Pozdrawiam
    charwel:)

  • 10. Data: 2009-03-12 22:34:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Dziękuję wszystkim.
    > Jadę do Ikei testować Sułtana.

    Późno już, ale napisz rano jak Ci się spało!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/