  • 1. Data: 2010-06-15 18:58:52
    Temat: Mocowanie plyt gk na skosach
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Witajcie.
    Powiedzcie mi proszę, jak się nazywa to 'coś', co pozwala przymocować
    płyty gk na poddaszu - między krokwie daję jedną warstwę wełny, a pod
    nią drugą i siłą rzeczy płyty muszą być odsunięte od krokwi o ich
    grubość - 10, 12, 15 cm... zależy :-)
    Jak się te 'wsporniki' nazywają. Nie wiem czego mam szukać..., a chcę
    oszacować sobie koszty.

    pozdr.
    robercik-us

  • 2. Data: 2010-06-15 19:06:23
    Temat: Re: Mocowanie plyt gk na skosach
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > 10, 12, 15 cm... zależy :-)
    > Jak się te 'wsporniki' nazywają. Nie wiem czego mam szukać..., a chcę

    Wieszak grzybkowy
    http://www.allegro.pl/item1056043627_wieszak_grzybko
    wy_do_poddaszy_koelner_dl_17_cm.html

  • 3. Data: 2010-06-15 19:08:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 20:58:52 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Jak się te 'wsporniki' nazywają. Nie wiem czego mam szukać..., a chcę
    > oszacować sobie koszty.

    http://www.knauf.pl/cms_media/karty_systemowe/D61.pd

    best regards,
    scream