  • 1. Data: 2015-09-20 11:50:35
    Temat: Modernizacja ewidencji gruntów - podatek od nieruchomości.
    Od: s...@g...com

    Witam.

    Moja gmina wykonuje własnie modernizację ewidencji gruntów i przysłała mi
    postanowienie o wznowieniu postepowania podatkowego z zeszłego roku.

    Pewnie po aktualizacji/modernizacji wyszło im ze sie powierzchnie lub przeznaczenia
    gruntów nie zgadzaja i sobie chcą przeliczyć podatek.

    I tu mam proste pytanie:
    Czy jak działka jest częsciowo zabudowana (dom, podjazd, budynek gospodarczy) a
    częsciowo jest ogrodem, sadem to cała do celów podatkowych liczy sie jako zabudowana
    albo trzeba sobie to obmierzyc i opodatkowac osobno?

    Pozdrawiam.

    Łukasz Sczygiel