  • 1. Data: 2013-02-21 10:32:56
    Temat: Montaz rolet
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    Sprawa wygląda tak:
    - otwory okienne powiększone o miejsce potrzebne na rolety (rolety
    zewnętrzne, kasety miały byc 'na oknach')
    - nadproża standardowe

    Jak teraz mądrze zamontować kasety z roletami, aby ciepła z domu przez
    nie uciekało jak najmniej?

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2013-02-21 22:04:39
    Temat: Re: Montaz rolet
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > - nadproża standardowe
    >
    > Jak teraz mądrze zamontować kasety z roletami, aby ciepła z domu przez nie

    Moje kasety z roletami bralem cieplejsze po prostu z wieksza iloscia styro w
    srodku. ot wsio.
    zlicowane do sciany wewnetrzenej

    --
    .:Artur:.

  • 3. Data: 2013-02-22 04:51:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    .:Artur:. wrote:
> [...]
    > wiadomości news:kg4pk5$bs3$1@news.icm.edu.pl...

    > Moje kasety z roletami bralem cieplejsze po prostu z wieksza iloscia

    i tak kaseta mostek cieplny jak diabli