  • 1. Data: 2012-01-15 16:44:01
    Temat: Montaż rolet wewnętrznych
    Od: tataglia <t...@g...pl>

    Chciałem zamontować rolety wewnętrzne w ościeżach okiennych tak aby
    miały napęd elektryczny. Mam jednak obawy, że obudowa ze zwiniętą roletą
    i napędem elektrycznym zamocowana w górnej części ościeży będzie
    uniemożliwiała otwieranie się okna ze względu na swoje gabaryty. Czy
    ktoś przerabiał taki temat ? W jaki sposób się za to zabrać ?
    Mocowanie rolet do okien średnio mi się podoba a poza tym kable do
    napędu będzie widać i będą ruchome przy otwieraniu okien.
    Nie chciałbym także mocować rolety do ściany (przed ościeżą) no ale jak
    nie będzie wyjścia to tak będę musiał zrobić.
    W chwili obecnej nie mam jeszcze zamontowanych okien. Grubość muru to
    25cm (porotherm).

    --
    t.