  • 1. Data: 2010-03-08 19:55:33
    Temat: Multiswitch
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Na wiosnę chciałbym uruchomić u siebie całą instalację RTV-SAT. Okablowanie
    przygotowane, gniazda pomontowane, a przez urchominie rozumię montaż anteny
    i multiswitcha. Na rynku wybór wśród multiswitchy jest dość spory, a moje
    potrzeby to multiswitch 5/16 (5wejść/16wyjść).

    Czy ktoś z grupowiczów może doradzić jakiego producenta wybrać?

    Najlepiej gdyby ta rekomendacja była poparta własnym praktycznym
    doświadczeniem :)
    Na Dipolu rekomendują Terra
    http://www.dipol.com.pl/multiswitch_msr-516_terra_5-
    wejsciowy_16-wyjsciowy_z_aktywna_naziemna_R70616.htm ,
    a dzisiaj w sklepie słyszałem, że dobre Viper ... a bardzo dobre są polskiej
    produkcji z Telkom Telmor http://www.telmor.pl/pl/offer/325

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2010-03-08 19:56:27
    Temat: Re: Multiswitch
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Mar, 20:55, "Marcin" <m...@p...fm> wrote:

    > Na Dipolu rekomenduj Terrahttp://www.dipol.com.pl/multiswitch_msr-516_ter
    ra_5-wejsciowy_16-wyjs...,
    > a dzisiaj w sklepie s ysza em, e dobre Viper ... a bardzo dobre s polskiej
    > produkcji z Telkom Telmorhttp://www.telmor.pl/pl/offer/325

    Mam Terre, co moge powiedziec - poprostu dziala (to przeciez sygnal
    cyfrowy wiec albo dziala albo nie;). Innych nie testowalem:) Biez
    ktora tansza, wzgledem ktory ma dluzsza gwarancje, jezeli ceny sa
    zblizone :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-03-08 20:04:29
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > cyfrowy wiec albo dziala albo nie;). Innych nie testowalem:) Biez
    > ktora tansza, wzgledem ktory ma dluzsza gwarancje, jezeli ceny sa

    Dzieki za dopowiedz, ale wlasnie w tym rzecz, ze ceny nie sa zblizone:
    rozstrzal jest spory do 350zl po 700zl (przynajmniej to co do tej pory
    znalazlem na necie). W sklepie powiedziano mi, ze te tansze multiswitch'e sa
    awaryjne, a ja najchetniej wzialbym najtanszy :), a z tego co mi wiadomo to
    w tej chwili wszystkie produkty kupowane przez KONSUMENTA musza miec 2 lata
    gwarancji.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 4. Data: 2010-03-08 20:08:34
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Mar, 21:04, "Marcin" <m...@p...fm> wrote:

    > awaryjne, a ja najchetniej wzialbym najtanszy :), a z tego co mi wiadomo to
    > w tej chwili wszystkie produkty kupowane przez KONSUMENTA musza miec 2 lata
    > gwarancji.

    Niestety co jest bardziej awaryjne, a co nie to Ci nie powiem bo sie
    nie znam :-) A co do gwarancji - czasem zdarzaja sie dluzsze
    gwarancje, udzielane przez producentow, moze ktorys taka ma ?:) Moze
    wtedy warto wydac troche wiecej. Gwarancja to droga rzecz - zawsze
    mozesz dokupic gwarancje w firmie ktora sie tym specjalizuje i zwykle
    jest to koszt ok 10% na rok.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2010-03-08 20:14:57
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > wtedy warto wydac troche wiecej. Gwarancja to droga rzecz - zawsze
    > mozesz dokupic gwarancje w firmie ktora sie tym specjalizuje i zwykle

    Tez sobie cenie mozliwosc posiadania dluzszej gwarancji :)
    A tak przy okazji jak dlugo Ci juz sluzy ta Terra?

    Marcin

  • 6. Data: 2010-03-09 05:20:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-08 21:04, Marcin pisze:

    > ... a z tego co mi wiadomo to
    > w tej chwili wszystkie produkty kupowane przez KONSUMENTA musza miec 2 lata
    > gwarancji.

    Nie muszą.
    Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie się producenta do naprawy sprzętu.
    Przez dwa lata masz natomiast prawo do reklamowania towaru z tytułu
    niezgodności towaru z umową, z tym, że przyjmuje się iż jeżeli wada
    wystąpiła w ciągu 6 m-cy od daty zakupu to była ona od początku. Po tym
    okresie piłeczka jest po stronie konsumenta i tak naprawdę na nim
    spoczywa udowodnienie iż ewentualne usterki są spowodowane błędami
    produkcyjnymi.

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-03-09 07:41:52
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > udowodnienie iż ewentualne usterki są spowodowane błędami produkcyjnymi.

    Nie będę sie sprzeczał, gdyż nie znam tak dogłębnie tego tematu, ale ogólnie
    można przyjąć, że aktualnie większość towarów dostępnych ma 2-letnią
    gwarancje.
    Marcin

  • 8. Data: 2010-03-09 09:22:14
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Marcin pisze:

> [...]
    > w tej chwili wszystkie produkty kupowane przez KONSUMENTA musza miec 2 lata

    kup firmowy

    ja kupilem nie firmowy i okazalo sie ze na jednej częstotliwości miałem
    mega tłumienie, i okazalo sie ze ten typ tak ma a ja nie mialem kilku
    kanałów.

    wiec musialem kupić 2 sztukę

    terra jest ok

  • 9. Data: 2010-03-19 07:59:30
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    A do czego ten multiswitch sluzy?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 10. Data: 2010-03-22 18:11:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Mar, 08:59, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > A do czego ten multiswitch sluzy?

    To taki rozdzielacz cyfrowego (i nie tylko - analoga + radio tez da
    sie podpiac) sygnalu SAT.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.