  • 1. Data: 2022-03-08 12:33:07
    Temat: Nagrodzona dwoma Srebrnymi Niedźwiedziami historia romansu pomiędzy człowiekiem i robotem
    Od: a a <m...@g...com>

    Nagrodzona dwoma Srebrnymi Niedźwiedziami historia romansu pomiędzy człowiekiem i
    robotem

    https://vod.pl/filmy,1/jestem-twoj,53048

  • 2. Data: 2022-03-08 13:20:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 marca 2022 o 12:33:08 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
    > Nagrodzona dwoma Srebrnymi Niedźwiedziami historia romansu pomiędzy człowiekiem i
    robotem

    > https://vod.pl/filmy,1/jestem-twoj,53048
    on byl szóstej generacji. ty jestes drugiej.

  • 3. Data: 2022-03-08 13:29:07
    Temat: Re: kogut zdegenerowany
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-08 o 13:20, KANALIA i PSYCHOL* Zenek Kapelinder UJADA:

    > on byl szóstej generacji. ty jestes drugiej.

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA * Zenek Kapelinder UJADA NA
    PL.SOC.POLITYKA:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    tak, zenusiu! został ci się "sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!