  • 1. Data: 2010-09-04 10:05:26
    Temat: Naprawa "papianego" dachu - gdzie kupić taką siatkę ? Jak się nazywa ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witajcie,

    Potrzebuję uszczelić fragment dachu w swojej
    chałupinie (stary dach, kryty papą).

    Szukam takiej siatki "zbrojeniowej" wzmacniającej,
    jak np. w przykładzie poniżej:

    http://www.armaasphalt.com/dachy/poradnik_dekarski/r
    emont_dachu

    Czy to siatka podobna do tej, jaka służy do tynków ?
    (np jak się kryje cienkim tynkiem styropian ?)

    Jak to się fachowo nazywa i gdzie można kupić, bo nie bardzo
    potrafię znaleźć.

    Dzięki,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2010-09-04 13:25:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Aleksander napisał(a):
    > Potrzebuję uszczelić fragment dachu w swojej
    > chałupinie (stary dach, kryty papą).

    Mam ten sam problem.

    > Szukam takiej siatki "zbrojeniowej" wzmacniającej,
    > jak np. w przykładzie poniżej:
    > http://www.armaasphalt.com/dachy/poradnik_dekarski/r
    emont_dachu

    Hue, hue... Od kilku lat tego szukam - w roznych hurtowniach pytalem,
    rozni cwani kerownicy marketingu probowali mi wcisnac rozne kity ale
    zaden nie slyszal nawet o takiej technologii.

    > Czy to siatka podobna do tej, jaka służy do tynków ?
    > (np jak się kryje cienkim tynkiem styropian ?)

    Nie sadze - zbyt sztywna i ma zbyt duze oczka.

    > Jak to się fachowo nazywa i gdzie można kupić, bo nie bardzo
    > potrafię znaleźć.

    Nie mam pojecia, gdzie szukac i jak sie to nazywa. Za to wpadlem na
    pomysl zastosowania geowlokniny - takiego welonu uzywanego w rolnictwie
    (ogrodnictwie) do oslaniania upraw. Uprzedzam jednak, ze jeszcze nie
    zastosowalem w praktyce tego materialu, wiec nie biore odpowiedyialnosci
    za ewentualne skutki. :)
    Za to na mniejszych uszkodzeniach dobrze mi sie sprawdza specjalna
    wloknina - czysciwo stosowane w mechanice.
    Pozdrawiam :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 3. Data: 2010-09-04 14:17:36
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > (ogrodnictwie) do oslaniania upraw. Uprzedzam jednak, ze jeszcze nie
    > zastosowalem w praktyce tego materialu, wiec nie biore odpowiedyialnosci za

    Hej,

    Dzięki za post. Może to i nie głupio z tą gowłókniną...
    A ta geowłóknina o której wspominasz, to jaka ? Bo ja widziałem
    u siebie co najmniej dwie wersje... jedna taka bardziej materiałowa,
    a druga taka bardziej... hmmm... no taka podobna do tego z czego
    są wykonane te "ruskie wielkie torby w kratkę" ;) - mam nadzieję
    że bedzie wiadomo o co chodzi ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 4. Data: 2010-09-04 18:08:08
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Za to wpadlem na
    > pomysl zastosowania geowlokniny

    może nie wytrzymać wysokiej temperatury i spłynąć razem z lepikiem...
    już lepiej tkanina szklana, sprzedają to na metry w allegro...
    choć chyba prościej przylepić jakąś papę wierzchniego krycia na
    welonie szklanym, będzie zrobione porządniej i estetyczniej niż
    mazanie lepikiem

    pozdrawiam
    s-13

  • 5. Data: 2010-09-05 16:59:57
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Aleksander napisał:
> [...]
    > (np jak się kryje cienkim tynkiem styropian ?)
    >
    > Jak to się fachowo nazywa i gdzie można kupić, bo nie bardzo

    A może spróbuj uderzyć do tej firmy, a..asfalt. z Krakowa co to w stopce
    jest. Przecież na stronie jest i nazwa materiału i adres firmy.

    pozdrawiam
    rafał

  • 6. Data: 2010-09-06 12:40:36
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A może spróbuj uderzyć do tej firmy, a..asfalt. z Krakowa co to w stopce
    > jest. Przecież na stronie jest i nazwa materiału i adres firmy.

    Ha - no i tak zrobiłem.

    Wysłałem jeszcze zapytanie o koszt transportu i zamówię sobie 2 rolki.

    Jak dostanę odpowiedź dam znac o cenach oraz dam znać jak to się spisuje,

    Dzięki,
    Aleksander.