  • 1. Data: 2009-03-11 19:20:35
    Temat: Nierówne spalanie ekogroszku.
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    Od jakiegoś czasu z jednej strony palnika w piecu na ekogroszek powstaje
    szlaka, natomiast z drugiej jest w porządku tzn. nie tworzy się szlaka. Co
    może być przyczyną takiego spalania ekogroszku.

    Marek

  • 2. Data: 2009-03-11 19:53:01
    Temat: Re: Nierówne spalanie ekogroszku.
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    a jaki masz typ palnika?

  • 3. Data: 2009-03-11 20:49:27
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    > a jaki masz typ palnika?

    Nie wiem jaki to jest tym palnika, ale jest to palnik używany w piecu
    KW-Ekocentr 15 KW

  • 4. Data: 2009-03-11 21:58:43
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Moim zdaniem, dysza doprowadzająca powietrze z wentylatora jest przytkana z
    jednej strony.

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 5. Data: 2009-03-12 08:13:24
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Oczyśc piec - zapewne masz zatkane dysze od nadmuchu. Ja tak kiedyś miałem
    i czyszczenie pomogło.

    pzdr
    Pawel

  • 6. Data: 2009-03-12 08:54:35
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Od jakiegoś czasu z jednej strony palnika w piecu na ekogroszek powstaje
    > szlaka, natomiast z drugiej jest w porządku tzn. nie tworzy się szlaka. Co
    > może być przyczyną takiego spalania ekogroszku.

    wygaś,
    wychłodź (tak zebys sie nie popażył)
    wyczyść dokładnie,
    ew. skuj osad (cos jak twardy grafit), który lubi się robić w gardzieli
    palnika
    sprawdź czy wentylator równo dmucha wszystkimi otworami
    i rozpal