  • 1. Data: 2009-07-04 09:20:39
    Temat: Obowiazki kierownika budowy
    Od: "james" <j...@n...spam>

    Witam,
    interesuja mnie obowiazki jaki ma kierownik budowa przy jej prowadzeniu.
    Szczegolnie interesuje mnie fakt, czy odpowiada za technicza prawidlowosc
    wykonania tynkow /zgodnosc z PN/.
    Jezeli macie jakies linki prosze o podanie.

    dzieki
    jamess

  • 2. Data: 2009-07-04 13:40:14
    Temat: Re: Obowiazki kierownika budowy
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "james" <j...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonania tynkow /zgodnosc z PN/.
    > Jezeli macie jakies linki prosze o podanie.

    Nie odpowiada. KB jest opłacanym przez inwestora specjalistą kóry ma dbać o interes
    społeczny - by nie doszło do katastrofy budowlanej lub do odstępstw od warunków
    zabudowy lub projektu. Od tynków jest Inspektor Nadzworu Inwestorskiego.

  • 3. Data: 2009-07-04 16:00:11
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "james" <j...@n...spam> wrote in message
> [...]
    > wykonania tynkow /zgodnosc z PN/.
    > Jezeli macie jakies linki prosze o podanie.

    Na naszych marnych budowach kierbut wypełnia dziennik budowy i mało się
    interesuje. Nie powiem, że wcale ale mało. Dziennik zwraca jakby był
    wypełniony chwilę przed oddaniem :-)

    Ja bym nie liczył na kierbuda po własnych doświadczeniach. Są tacy co ich
    chwalą na blogach muratora. Piszą jak to solidnie i fachowo , a patrzysz na
    zdjęcia i krew cię zalewa.

  • 4. Data: 2009-07-04 16:01:17
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote in message

> [...]
    > o interes społeczny - by nie doszło do katastrofy budowlanej lub do
    > odstępstw od warunków zabudowy lub projektu. Od tynków jest Inspektor

    Innymi słowy: Żeby się nie zawaliło ale jak ściany popękają to jest ok :-)

  • 5. Data: 2009-07-05 21:44:23
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    William Bonawentura pisze:
> [...]
    zabudowy lub projektu. Od tynków jest Inspektor Nadzworu Inwestorskiego.

    Ciekawe rzeczy piszesz, kierbud odpowiada za całą budowę, nawet za
    wykonanie instalacji do których z reguły nie ma uprawnień (odbiera kto
    inny, ale on odpowiada).
    A co np. powiesz na to?
    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r.
    w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest
    wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego.