  • 1. Data: 2010-06-30 12:25:04
    Temat: Ocieplenie domku drewnianego
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, jest domek drewniany. W ściankach ganku i łazienki jest wełna
    mineralna o grubości 5 cm + folia paroizolacyjna. Trochę zimno w zimę. Ten
    ganek oraz łazienkę chciałbym docieplić z zewnątrz styropianem 5cm + tynk.
    Domek z zewnątrz posiada deski o szerokości 5cm pionowo nabite jakby
    maskujące szczeliny pod warstwą głownych desek sciany. dzięki temu są
    przerwy dylatacyjne. Czy mogę na te deski bezpośrednio kłaść styropian? Jak
    mocować?
    Myślałem nad wkrętami do drewna i duże podkładki, czy macie doświadczenie ze
    styropianem na drewnianą ścianę?

    Fox.

  • 2. Data: 2010-07-01 23:13:35
    Temat: Re: Ocieplenie domku drewnianego
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak mocować?
    > Myślałem nad wkrętami do drewna i duże podkładki, czy macie doświadczenie

    kup listwe startowa do styro ponawiercaj otwory i smialo ocieplaj tak jak
    napisales
    otwory dadza tzw. slaba wentylacje a para wodna jest 5 razy lzejsza od
    powietrza rzeszta to czysta fizyka

    --
    -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-07-02 06:52:34
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kup listwe startowa do styro ponawiercaj otwory i smialo ocieplaj tak jak
    > napisales
    > otwory dadza tzw. slaba wentylacje a para wodna jest 5 razy lzejsza od
    > powietrza rzeszta to czysta fizyka

    jesliby kładł wełne na fasade to ok - ale styropian? Gdzie niby ta
    wentylacja ma byc? No chyba ze mylsisz o styropianie ryflowanym , który
    (jako ze wentylowany) nie nadaje sie do ocieplania.

    b.