  • 1. Data: 2010-07-22 06:27:44
    Temat: Ocieplenie poddasza
    Od: "Kwinto" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie na temat sposobu układania drugiej
    warstwy wełny na krokwiach.
    Moi wykonawcy nie kładą stelarzy lecz mocują ją sznurkani
    rozpiętymi na tych samuch gwoździach co sznurki pierwszej warstwy
    Daje to efekt "Pikowanej kołdry".

    Dopiero później będą mocowali uchwyty "S" do płyt na ścianie
    i krokwiach.

    Wg mnie jest to nieprawidłowo i żądam od nich
    jednolitej grubosci drugiej warstwy 10 cm

    Proszę o opinie

    JK

  • 2. Data: 2010-07-22 08:53:33
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Kwinto" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie jest to nieprawidłowo i żądam od nich
    > jednolitej grubosci drugiej warstwy 10 cm

    Ugniatanie welny zmniejsza jej deklarowane parametry. Co prawda Kiki pisal
    tu o ubijaniu mlotkiem, ale moim zdaniem latwiej juz przykleic piach z
    wykopu, efekt bedzie podobny i wyjdzie znacznie taniej.
    Domagaj sie jednolitej nieubitej warstwy na calej powierzchni.

    Pozdro.. TK