  • 1. Data: 2010-06-22 14:34:34
    Temat: Odkurzacz domowy
    Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl>

    Proszę o sugestie polecające odkurzacz do domu.
    Dotychczas używałem Zelmera (Meteor allergo) 1200W, wymienne papierowe
    worki, wymienne filtry. Taki sobie.
    Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana
    worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam
    zwracać uwagę.

    Feah

  • 2. Data: 2010-06-22 15:48:45
    Temat: Re: Odkurzacz domowy
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    żytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana
    > worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam

    http://www.profieurope.eu/
    Używam i polecam

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-06-22 22:24:08
    Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c20db60$0$17103$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > http://www.profieurope.eu/
    > Używam i polecam

    Dzięki. Choć przyznam, że nie znajduję na tej stronie (nie modyfikowanej od
    ubiegłego roku) żadnych cen.
    Zawsze jestem podejrzliwy gdy producent ukrywa elementarne informacje.

    Feah

  • 4. Data: 2010-06-22 22:26:47
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od
    > ubiegłego roku) żadnych cen.
    > Zawsze jestem podejrzliwy gdy producent ukrywa elementarne informacje.

    Oni sprzedają na allegro z darmową dostawą.

  • 5. Data: 2010-06-23 09:45:34
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Feahisim pisze:
> [...]
    > Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana
    > worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam

    Miele. Rozejrzyj się w katalogu, są różne, ale zawsze niezawodne i
    ciche. Zdecydowanie polecam tę firmę, jeśli chodzi o AGD.

    --
    Basia

  • 6. Data: 2010-06-23 11:22:15
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    W dniu 2010-06-22 16:34, Feahisim pisze:
> [...]
    > Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana
    > worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam

    Electrolux Accelerator - nie polecam, mam taki i chętnie bym się go pozbył.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 7. Data: 2010-06-24 01:09:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:34:34 +0200, Feahisim napisał(a):

    > Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana
    > worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam
    > zwracać uwagę.

    Ja niedawno przekopałem wszystkie Ceneo, poradniki itp. i wyszło mi, że
    powyżej 300zł nie ma co szaleć, bo tylko dopłacasz dużo pieniędzy za mało
    przydatne funkcje (sterowanie odkurzaczem z rury, elektroniczna regulacja
    siły ssania, wyrywanie wtyczki z gniazdka, itp).

    W budżecie idealnie zmieścił się Zelmer Cobra II Silent (297zł AFAIR) - ma
    gigantyczny worek 4.5l (jeszcze mi się go nie udało zapełnić), filtr HEPA,
    turboszczotkę, ręczną regulację siły ssania, wystarczającą moc i 4 lata
    gwarancji. No i zabawnie wygląda :)

    http://www.zelmer.pl/odkurzacze/odkurzacze-klasyczne
    /cobra_ii_silent/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-06-24 06:11:08
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> [...]
    > turboszczotkę, ręczną regulację siły ssania, wystarczającą moc i 4 lata

    Profi. 400 zł z wysyłką. Worek 10l. Hepa. Ssie dużo lepiej od Karchera z
    taką samą mocą silnika.

  • 9. Data: 2010-06-24 11:39:31
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

> [...]
    > Teraz chciałbym coś około 1,6 kW i ciekaw jestem na jaką markę (wymiana
    > worków, filtrów, ew. serwis) i na jakie parametry (głośność, inne) mam

    Kup Zelmera:-). Serwis bezproblemowy a i sprzęt o wskazanych parametrach
    pewnie znajdziesz.
    Kiedyś dostałem jakiegoś takiego fajnego Szajsunga no i faktycznie był
    fajny, tzn. odkurzał i ok, więcej od niego nie oczekiwałem. Niestety po
    około 2 latach, zaraz po upływie gewarancji umarł w nim silnik. Jako, że po
    gwarancji to go wymontowałem i do najbliżeszego serwisu po nowy silnik. Pan
    tylko zapytał czy to polskie i wskazał regał z nowymi odkurzaczami. Kupiłem
    najtańszego Elfa z Zelmerów i działa już blisko 4 lata. Dodatkową różnicą
    jest to, że szajsung chodził na 38 metrowym mieszkaniu a Zelmer smiaga na
    100 kwadratach prawie codziennie (duży kudłaty pies w domu i maly dzieciak).
    Zaczyna się pomału sypać jego obudowa, odpadają kółka, zdarłem już chyba z 3
    szczotki, dwa razy wyrwalem kabel a silnik ciągnie aż miło. W między czasie
    wciągałem nim też sporo syfu po mega remoncie. Polecam. Czekam aż się
    rozpadnie, bo szkoda mi go wyrzucić jak jeszcze działa ale na 100% nie kupię
    nic innego jak tylko zelmera. Dobra jakość za rozsądną cenę.

    Tomasz

  • 10. Data: 2010-06-28 12:27:37
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl>

    "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    >rozpadnie, bo szkoda mi go wyrzucić jak jeszcze działa ale na 100% nie kupię
    >nic innego jak tylko zelmera. Dobra jakość za rozsądną cenę.

    Rowniez polecam Zelmera.