  • 301. Data: 2015-03-01 22:53:48
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 22:48, Ikselka pisze:

    > Blady dupku, wiem, ze to cytat - bo przecież sam nie jesteś w stanie się
    > wypowiedzieć odważnie o niczym - i to własnie dlatego bierzesz sobie CZYJŚ

    Jestem - i cały czas to robię (o co masz do mnie pretensję).

    Ale lubię ten cytat. I co mi zrobisz, zakłamana szmato?

    > cytat za motto, że niby taki dupochron, "to nie ja, to on powiedział". A
    > skoro wybierasz właśnie ten cytat, to znaczy, że się
    > mentalnie/moralnie/kulturowo/emocjonalnie i w każdym innym sensie pod nim
    > podpisujesz tymi swoimi dwoma krzyzykami, tępaku.

    Pewnie , że się podpisuję - i to świadomie (co dla ciebie jest zapewne
    rzadki zjawiskiem - świadome robienie czegokolwiek, kretynko myślą nie
    skażona).

    > I nie zmieniam tematu - wręcz przeciwnie, wciąż się go trzymam, kiedy
    > wytykam ci, że BOISZ się wyrazić jakąkolwiek opinię, która byłaby twoja

    Boję się? Tak jak boję się wyrazić opinię, że tępaki twojego pokroju nie
    powinny mieć prawa do rozmnażania? Pfffffff

    > własna. Jak ze szczepieniami, tak i z "niemaniem Boga" tylko powtarzasz
    > pierdoły, które ci do mózgownicy ktoś wtłoczył, bo z urodzenia pusta i się
    > dlatego świetnie na śmietnik nadała.

    Nie sądź innych po sobie, materacyku.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 302. Data: 2015-03-01 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > No nie można, bo zjawisko spadku śmiertelności na drogach nie zależy
    > tylko od tego. Równie dobrze BEZPOŚREDNIĄ przyczyną spadku liczby
    > kolizji może być postęp medycyny... wzrost świadomości kierowców
    > (szeroko zakrojone akcje edukacyjne)... zwielokrotniona kontrola
    > drogowa... lepsze samochody... zmiana obyczajów co do picia
    > alkoholu... lepsze przestrzeganie przepisów... większa liczba kobiet
    > jako kierowców (wykazano, ze kobiety jeżdżą ostrożniej)... i (tak! -
    > paradoksalnie!) zwiększenie natężenia ruchu (ludzie BARDZIEJ uważają).

    Ale zmienia się jeden parametr...

  • 303. Data: 2015-03-01 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A ile dają? 90? - czyli 10 procent z góry poświęcasz "dla sprawy"
    > (oczywiście nie chcąc się znaleźć wśród nich). A co jeśli relacja jest
    > odwrotna? I jak TY to sprawdzisz, że NIE?

    Prezerwatywy czy szczepionki.
    Akurat w przypadku odry Andrzje podawał ze jest to ponad 90%.
    Czy chce sie znaleźć w tych 10%. Ma to coraz mniejsze znaczenie, bo dzieki
    temu ze 90% nie choruje to mam coraz mniejsze szanse zarazenia sie przez to
    ze chorych coraz mniej.

    Jezeli byłoby odwrotnie to szczepionka nie dałaby oczekiwanych rezultatów
    - ilosc chorujących by nie spadała.

  • 304. Data: 2015-03-01 22:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Nie idzie, wreszcie zrozumiałeś :-)
    > .
    Jestes w grupie osób ktore ironie rozpoznają dopiero wtedy jak stanie za
    nimi i kopnie je w dupe?
    Wytlumacz proszę, skoro to nie dzieki szczepionkom, to jaki był powód
    spadku zachorowań na odrę po wprowadzeniu obowiązkowego szczepienia?
    Przypadek?

    > A ja mam przeciwnie - im głębiej w las, tym więcej drzew.

    Szkoda tylko, ze nie masz zadnych danych na potwierdzenie swoich
    wątpliwości, poza sporem o zasady logiki...

  • 305. Data: 2015-03-01 22:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Podobno jest epidemia odry - tyle że wśród ludzi, którzy wszak (o tym
    > się nie mówi wprost, bo niepolitycznie) _byli zaszczepieni_ . Skąd
    > wiadomo, ze byli? - świadczy o tym ich wiek, czyli fakt, że tzw ruch
    > antyszczepionkowy w czasie, kiedy ich szczepiono, praktycznie nie
    > istniał. Więc dlaczego szczepionki nie zapobiegły zachorowaniom?

    Akurat słyszałem, ze dzieciaki ktore przyjechały do nas chore z Niemiec
    były nieszczepione...

  • 306. Data: 2015-03-01 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Nie jesteś dla mnie wiarygodna. To po pierwsze.
    >
    > Po drugie: maksymalny możliwy poziom ochrony przed zachorowaniem to
    > jakieś 95-99% pod warunkiem prawidłowego zaszczepienia. Biorąc pod
    > uwagę twój debilizm nie zdziwiłbym się, jakbyś doprowadziła do
    > nieprawidłowego zaszczepienia.
    >
    > Po trzecie: zachorowania po zaszczepieniu są dużo łagodniejsze niż
    > zachorowania u nie zaszczepionych.

    Ikselka tego nie rozumie, ze poziom ochrony nie jest 100% ale nawet przy
    duzo niższym niż 100% prawdopodobienstwo zrobi swoje i chorych bedzie
    sukcesywnie coraz mniej.
    Dlatego ilosc zachorowań spada sukcesywnie a nie od razu.

  • 307. Data: 2015-03-01 23:08:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 22:17, Ikselka pisze:

    > Ależ nie musisz wierzyć, latamito. Jestem wiarygodna dla dostatecznej
    > liczby ludzi

    Mhm. Wszyscy ci istnieją w twojej chorej głowie.

    [ciach]

    > Uhmmm, bardzo "łagodnie" chorowaliśmy wszyscy troje w domu po kolei (ja,
    > mąż i młodsze z dzieci) po szczepieniu na grypę, ponad 20 lat temu - każde
    > z nas plackiem 10 dni (dokładnie 10) w gorączce 39 z kreskami, a potem 3
    > miesiące wrak człowieka. Nigdy więcej szczepionki na grypę. Odkąd się nie
    > szczepimy, NIE CHORUJEMY na grypę. Czyli już ponad 20 lat.

    Co ma odra do grypy?? To skrajnie różne wirusy!

    Może jeszcze powiesz, że prezerwatywy nie zabezpieczają przed
    infekcjami, bo przed grypą ciebie nie uchroniły?

  • 308. Data: 2015-03-01 23:12:10
    Temat: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > O tym to oni miedzy sobą po kątach na konferencjach gadają, ale pacjentom
    > ani mru mru. Wiem o tym, bo mi swego czasu mój ginekolog, świeżo po
    > kolejnej konferencji, coś takiego powiedział, w przypływie sąsiedzkiej
    > (działkę ma niedaleko) fraternizacji.
    > Ciekawe, czy gremialnie swoje dzieci szczepią...

    Nie tylko w przypadku szczepionek lekarze sa tak ignorancyjni.
    Zapytalam Pania doktor Piatkowska (specjalista neurolog ze szpitala JP2),
    ktora mimo braku pewnosci co do padaczki u mojego - wowczas 8-miesiecznego
    dziecka - zalecila kuracje tegretolem (psychotrop, ktory uzyty niewlasciwie
    moze wrecz wywolac padaczke) - czy swoje dzieci tez by tak chetnie tym
    specyfikiem traktowala...
    Cisza... Ponowilam pytanie.. Pani doktor ogluchla.
    Juz nie wspomne, ze od niemal 4 lat nie dostalam wypisu ze szpitala, o ktory
    dopominalam sie dzien w dzien, a w koncu po kilku miesiacach zrezygnowalam.

    @

    ---
    Avast.

  • 309. Data: 2015-03-01 23:17:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 22:59, Budzik pisze:

> [...]
    > sukcesywnie coraz mniej.
    > Dlatego ilosc zachorowań spada sukcesywnie a nie od razu.

    Cóż, prostaczki potrzebują prostych odpowiedzi, nawet jeśli są błędne.

    100% gwarancji na skuteczność czegokolwiek w naturze nie istnieje i
    istnieć nie może.

  • 310. Data: 2015-03-01 23:35:07
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Cóż, prostaczki potrzebują prostych odpowiedzi, nawet jeśli są błędne.
    >
    > 100% gwarancji na skuteczność czegokolwiek w naturze nie istnieje i
    > istnieć nie może.

    No to zycze Ci dziecka z NOP, tak w imie dobrodziejstw plynacych ze
    szczepionek.

    @

    ---
    Avast.