  • 71. Data: 2015-02-26 14:10:39
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.02.2015 11:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Chorych psychicznie i niebezpiecznych przez to dla otoczenia należy
    > izolować.

    To już było. Przegracie.
    http://fabryka-historii.pl/files/2011/04/t4.jpg

    --
    niebieski

  • 72. Data: 2015-02-26 15:11:32
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 10:27, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Hmm, ale to wypadałoby bć konsekwentnym.
    > Czyli jak natura to natura - rezygnujemy z lekarzy, lekarstw, prądu,
    > sklepów.

    To nie jest kwestia religii czy konserwatyzmu, tylko życie,
    panie, życie.

    Są ludzie, którzy w danym konkretnym problemie są w stanie
    mi pomóc, są tacy, którzy mi pomimo szczerych chęci nie pomogą
    i są tacy, którzy pomogą, ale mnie na tę pomoc nie stać.
    Są i tacy, którzy wiele wezmą a mi zaszkodzą, zamiast pomóc.

    Konkretnie co do szczepionek, to jest to kalkulacja
    wewnątrz-rodzinna i genetyczna. Są ludzie wrażliwi na szczepionki
    i mniej wrażliwi. Są ludzie wrażliwi na choroby i mniej wrażliwi.

    Ja mam swoje słabości i siły, żona ma swoje a dzieci
    mają kompozycję. Kroimy pod siebie.
    Mój syn źle reaguje na chemię gospodarczą, skóra
    schodzi mu z rąk jak umyje je zwykłym mydłem,
    moja córka takich problemów nie ma. Żona ciężko
    choruje po szczepieniach na grypę, mnie tylko trochę
    telepie - więc się nie szczepimy. Mamy lepszy sposób
    - jemy dużo taniej witaminy C (kwas L-askorbinowy)
    z Chin - firma StanLab sprowadza. Wychodzi dużo taniej,
    niż tabletki w aptece. Jak się coś dzieje
    to bierzemy końskie dawki (których zgodnie z tym
    co piszą np. na Wikipedii brać nie powinniśmy, ale gdzie
    indziej piszą, że ...) i to realnie działa.
    W ciągu roku moja rodzinka zjadła 1kg, niebawem
    osiągniemy 2kg.

    Jeśli szukasz tu ideologicznej konsekwencji, to jej
    nie znajdziesz. Chyba, że jest to ideologia "obserwuj,
    zdobywaj wiedzę, ostrożnie sprawdzaj/ufaj i stosuj,
    jeśli przynosi pozytywy".

  • 73. Data: 2015-02-26 15:26:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2015 14:10, niebieski pisze:

    > To już było. Przegracie.
    > http://fabryka-historii.pl/files/2011/04/t4.jpg

    Primo: pisałem o niebezpiecznych dla otoczenia, aktywnie zagrażających
    wszystkim dookoła - jak ci antyszczepionkowcy.

    Secundo: budowanie porządnych dróg to też zło, bo Hitler je promował? To
    by tłumaczyło fatalny stan dróg...
    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 74. Data: 2015-02-26 16:18:54
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.02.2015 15:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Primo: pisałem o niebezpiecznych dla otoczenia, aktywnie zagrażających
    > wszystkim dookoła - jak ci antyszczepionkowcy.

    To oczywiście WASZE autorytety będą ustalać kto do psychuszki, a kto swój?

    > Secundo: budowanie porządnych dróg to też zło, bo Hitler je promował? To
    > by tłumaczyło fatalny stan dróg...

    W taki pokrętny sposób możesz sobie wszystko wytłumaczyć. Sobie.

    --
    niebieski

  • 75. Data: 2015-02-26 16:23:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

    >To oczywiście WASZE autorytety będą ustalać kto do psychuszki, a kto swój?

    Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą na
    Twój koszt. Pozamiatane.

    Podpisałbyś taki papier?

  • 76. Data: 2015-02-26 16:31:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 04:32, @ pisze:

    > Moje dziecko, od pobytu w szpitalu ma zakaz podawania jakichkolwiek
    > szczepionek. Mimo błędnej diagnozy (stwierdzonej jeszcze na oddziale)
    > szpital tego zakazu nie cofnal. Od tamtego czasu minely 4 lata i do tej
    > pory nikt tego zakazu nie cofnal :) Jak sadzisz, czemu ?
    > Malo tego, dostalam 3 razy wezwanie do Sanepidu - wystarczylo, ze im
    > napisalam, ze dziecko ma wstrzymane szczepienia ze wzgledu na
    > podejrzenie padaczki poszczepiennej w wieku 8 m-cy.

    Świetnie, że napisałaś tutaj o swoim przypadku. Jest to żywy przykład na
    to, że jeśli są _jakiekolwiek_ przeciwwskazania do szczepienia
    konkretnego dziecka (jakieś powikłania, czy nawet tylko podejrzenia), to
    rodzic może od szczepień odstąpić i nie jest do niczego zmuszany ani tym
    bardziej karany. I o to chodzi.

    Ewa

  • 77. Data: 2015-02-26 16:38:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 05:44, @ pisze:

    > Bo ja mam. W dodatku oparta nie tylko na moich przemysleniach, ale tez
    > na informacjach od lekarzy (w tym neurologow), ktorzy mimo "braku
    > przeciwskazan" nie odwazyli sie cofnac zakazu szczepien - wydanego nota
    > bene ad hoc i niepotrzebnie, bowiem diagnoza jak sie okazalo, nie miala
    > zadnego zwiazku ze szczepieniami :)

    Widać, że lekarze dmuchają na zimne. I dobrze!
    A Ty i tak będziesz to brała za złą monetę...

    Ewa

  • 78. Data: 2015-02-26 16:41:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-02-26 o 05:44, @ pisze:

    >Widać, że lekarze dmuchają na zimne. I dobrze!
    >A Ty i tak będziesz to brała za złą monetę...

    Małpy (w czerwonym?) widać tak mają.

  • 79. Data: 2015-02-26 16:48:32
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.02.2015 16:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

    > Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą
    > na Twój koszt. Pozamiatane.
    >
    > Podpisałbyś taki papier?

    Oczywiście, ale czy wy się zgodzicie abym miał taką możliwość - z
    pełnymi konsekwencjami tej decyzji? Wątpię.

    --
    niebieski

  • 80. Data: 2015-02-26 16:53:22
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziecka (jakieś powikłania, czy nawet tylko podejrzenia), to rodzic może
    > od szczepień odstąpić i nie jest do niczego zmuszany ani tym bardziej

    Niestety nie do konca :) Wlasnie przeciwwskazan jak sie okazalo nie bylo i
    nie ma :)
    Jak wspominalam, moje dziecko mialo tylko podejrzenie padaczki
    poszczepiennej, co zostalo w efekcie koncowym wykluczone. Diagnoza na
    szczescie okazala sie zupelnie inna i nie miala najmniejszego zwiazku ze
    szczepieniami.
    Po wyjsciu ze szpitala, chcialam wrocic do szczepien zgodnie z kalendarzem,
    jednak lekarze byli na tyle "przezorni", ze zaden sie tego nie podjal. Malo
    tego - wrocilam do szpitala, a potem do poradni przyszpitalnej, zeby Ci sami
    lekarze, ktorzy mi inteligentnie w karte informacyjna wpisali zakaz
    szczepienia, wydali zgode na podjecie kolejnych. Nie wydali :) Pediatra
    odmawia do dnia dzisiejszego, twierdzac, ze musi miec zgode neurologa, a
    zaden takiej zgody sie nie kwapi wydac, bo zaden nie chce wziac
    odpowiedzialnosci za ewentualne skutki uboczne :)
    W chwili obecnej juz mi to jest na reke, bo pobyt w tamtym szpitalu i
    przypadki jakie mialam niestety okazje widziec sklonily mnie do glebszego
    zainteresowania sie tematem.
    Jest jeszcze jedna kwestia, jaka poruszalam z lekarzami na neuroinfekcji -
    czas trwania odpornosci po wstrzyknieciu szczepionki. I tu zdania sa rozne i
    bardzo podzielone, bo niektorzy neurolodzy kwestionowali nawet sam fakt
    istnienia tej odpornosci. Krzyczy sie wiele o obowiazkowym szczepieniu
    dzieci - ale np. wg lekarza szczepionka przeciw odrze daje odpornosc na ok
    15 - do 20 lat. A gdzie dawka powtorzeniowa po tym okresie ? Jezeli neurolog
    ma racje, to podejrzewam, ze wiekszosc grupowych krzykaczy juz tej
    odpornosci nie posiada...

    Pozdrawiam
    @

    ---