  • 11. Data: 2015-12-21 08:52:50
    Temat: Re: Hortensje
    Od: l...@g...com

    > Nie.
    > Powodem jest prawda - ta o Boeingach. Póki kłamała, było OK i mogła
    > siedzieć bezpiecznie w Rosji :->

    Prawdę ujawnił doradca Ministra Obrony, przy układaniu klocków lego.

  • 12. Data: 2015-12-21 15:26:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 23:52:50 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Prawdę ujawnił doradca Ministra Obrony, przy układaniu klocków lego.

    Do prawdy dopiero dojdziemy.
    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 13. Data: 2015-12-23 17:39:01
    Od: Dziadek <h...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 grudnia 2015 17:33:14 UTC+1 użytkownik Crimi napisał:

    > Z innego powodu.

    Duduś nie ma czasu na żadne wyjaśnianie. On zajmuje się teraz łamaniem prawa i
    konstytucji, brnie ślepo przed TS . Nie doczeka biedaczek końca swojej kadencji jak
    i cały PiS. Chętnie na ich pomniczek postawię doniczkę pięknych hortensji (żeby być w
    temacie ) :)

  • 14. Data: 2015-12-23 17:46:54
    Od: Dziadek <h...@g...com>

  • 15. Data: 2015-12-23 18:30:44
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-23 o 17:46, Dziadek pisze:

    konstytucji, brnie ślepo przed TS . Nie doczeka biedaczek końca swojej kadencji jak
    i cały PiS. Chętnie na ich pomniczek postawię doniczkę pięknych hortensji (żeby być w
    temacie ) :)

    Czemu ty biedny człowieku tak nienawidzisz Polski ?

  • 16. Data: 2015-12-23 19:37:40
    Od: Dziadek <h...@g...com>

    > Czemu ty biedny człowieku tak nienawidzisz Polski ?

    Wręcz przeciwnie i mogę to udowodnić w przeciwieństwie do ciebie

  • 17. Data: 2015-12-24 13:25:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2015 18:30:44 +0100, Crimi napisał(a):

> [...]
    temacie ) :)

    > Czemu ty biedny człowieku tak nienawidzisz Polski ?

    ...I LUDZI?
    Bo żeby nawet z tematu hortensji zrobić jatkę polityczną tylko z powodu
    niepasującej sygnaturki to trzeba być niezłym poj...m. Tacy właśnie
    nieszkodliwi Dziadkowie idą i zabijają ludzi w biurach poselskich...

  • 18. Data: 2015-12-24 19:00:36
    Temat: Odp: Hortensje
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ikselka" i wszystko jasne:

    > Tacy właśnie
    > nieszkodliwi Dziadkowie idą i zabijają ludzi w biurach poselskich...

    Klupnij sie dziołcha w ten durny łeb

  • 19. Data: 2015-12-24 20:11:01
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ikselka" i wszystko jasne:
    > Klupnij sie dziołcha w ten durny łeb

    Warto za wczasu pomyśleć o resocjalizacji takich potencjalnych zabójców
    np. w obozach kondycyjnych.
    Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

    PS PiS chce zwiększyć prawo policji i służb specjalnych do podsłuchiwania
    telefonów, inwigilowania internetu oraz nagrywania obywateli w miejscach
    niepublicznych. Kontrola obywatela będzie mogła trwać aż półtora roku

  • 20. Data: 2015-12-24 22:31:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Warto za wczasu pomyśleć o resocjalizacji takich potencjalnych zabójców
    > np. w obozach kondycyjnych.
    > Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

    Praca w ogrodzie uszlachetnia. Tak oto sadownictwo będzie mogło zastąpić
    sądownictwo.

    > PS PiS chce zwiększyć prawo policji i służb specjalnych do podsłuchiwania
    > telefonów, inwigilowania internetu oraz nagrywania obywateli w miejscach
    > niepublicznych. Kontrola obywatela będzie mogła trwać aż półtora roku

    "-- I to się nadaje do prasy, a nie tylko kelnerzy i kelnerzy."

    Jarek

    --
    Nogami do przodu.