  • 31. Data: 2015-12-29 23:17:53
    Temat: Odp: Odp: Hortensje
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > ... jako Dziadek "morderca" muszę się bronić, nawet wśród hortensji :)
    > Hejka. Łatwiej okopać się w kartoflach.
    > Warto mieć też zagon malin. Wtedy można wykonać manewr oskrzydaljący
    > celem wpuszczenia w.

    > Wróg szczwany! Nie da się wpuścić w maliny, przejdzie okopy i co?
    > Ano nic, polegnie, bo zapomniał o granatach!

    > W takim razie dostanie figę.

    > Powiem więcej - FIGI!, bo obstawimy okopy batalionem żeńskim ;-)

    Chociaż, bądźmy szczerzy - jak zawiedzie fortel z figami to... dupa blada
    :-(

  • 32. Data: 2015-12-30 15:01:09
    Temat: Re: Odp: Hortensje
    Od: Dziadek <h...@g...com>

    > Chociaż, bądźmy szczerzy - jak zawiedzie fortel z figami to... dupa blada
    > :-(

    Hmmm, choćby i figi czy nawet dupa były najpiękniejsze to co ja z nimi mogę biedny
    począć, "zmordować" nie dam rady :)

  • 33. Data: 2015-12-30 15:14:40
    Temat: Re: Hortensje
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Dec 2015 13:22:24 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Nie mogę znaleźć wspólnego mianownika w temacie:hortensje - Smoleńsk - biuro PIS
    > Piernik z wiatrakiem może ma coś wspólnego,ale wypadki i zabójstwa, z hortensjami?

    Anodina uwielbia hortensje :->
    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 34. Data: 2015-12-30 15:23:12
    Temat: Re: Odp: Odp: Hortensje
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 23:17:53 +0100, Johnny napisał(a):

    > Chociaż, bądźmy szczerzy - jak zawiedzie fortel z figami to... dupa blada
    > :-(

    Wtedy pozostanie już tylko rzecz naprawdę ostateczna - przestać się czepiać
    sygnaturek :->

  • 35. Data: 2015-12-30 16:48:47
    Od: l...@g...com

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 15:23:46 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    > zostanie należycie wyjaśniona!
    > Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

    Na wybuchach też się zna,jak na graczu karta zła. Pamiętam jak plotłaś bzdety,
    na temat wysadzenia ogrodu przy pomocy karbidu.

  • 36. Data: 2015-12-30 17:53:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 07:48:47 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Na wybuchach też się zna,jak na graczu karta zła. Pamiętam jak plotłaś bzdety,
    > na temat wysadzenia ogrodu przy pomocy karbidu.

    Pewien mądry (jak Ty) pan w Zbąszynku w 2009 roku podpalił kawałki karbidu
    w krecich norach, żeby wykurzyć krety - a że wg niego efekt gazowania był
    cokolwiek słaby, postanowił dodatkowo zalać dziury wodą. Ogródek wyleciał w
    powietrze, a pan zginął.
    Opowiedz mi coś jeszcze o mojej niewiedzy 3-|

    PS.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Acetylenek_wapnia

    "W warunkach normalnych reaguje egzotermicznie z wodą wydzielając acetylen:
    CaC2 + 2H2O ? Ca(OH)2 + C2H2?
    "

  • 37. Data: 2015-12-30 19:26:57
    Od: l...@g...com

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 17:53:01 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    > zostanie należycie wyjaśniona!
    > Nie ma zgody na raport skompromitowanej ucieczką Anodiny w tej sprawie!

    Czy opowiedział,kiedy się znalazł i gdzie przebywał,jak był zginięty?

  • 38. Data: 2015-12-30 19:38:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 10:26:57 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Czy opowiedział,kiedy się znalazł i gdzie przebywał,jak był zginięty?

    Policja opowiadała.

  • 39. Data: 2015-12-31 19:08:04
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Czy kawałki karbidu dają się podpalić? Szczególnie w ogródku
    w Zbąszynku.

    Pozdrawiam egzotermicznie Ja...cki

  • 40. Data: 2015-12-31 22:45:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 19:08:04 +0100, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Czy kawałki karbidu dają się podpalić? Szczególnie w ogródku
    > w Zbąszynku.
    >
    > Pozdrawiam egzotermicznie Ja...cki

    Cóż, zapewne podpalił acetylen, wcześniej powstały z zalania wodą.