  • 61. Data: 2015-02-04 17:11:58
    Temat: Re: Odp: blat do łazienki
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 00:03:49 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ona nigdy takiej chałupy nie miała, co bynajmniej nie przeszkadza jej
    > w wypowiadaniu się w roli eksperta od takich chałup... A i deszczu
    > zacinającego z boku, pod okapem i dachem, tak że ściany mokre też
    > nigdy nie widziała... :-)

    Państwo rodem spod strzechy?

  • 62. Data: 2015-02-04 17:13:04
    Temat: Re: Odp: Odp: blat do łazienki
    Od: masti <g...@t...hell>

    @ wrote:

    > Zwlaszcza te łodzie z dachami i okapami ;)))

    ale jak nie Bora to się nie liczy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2015-02-04 17:20:39
    Temat: Re: blat do łazienki
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2015 16:47:04 +0100, krys napisał(a):

    > http://stopniowanie.net/stopniowanie/warto%C5%9Bciow

    No tak, wciąż zapominam, że mowa polska już od dawna polska nie jest...

  • 64. Data: 2015-02-04 17:22:29
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 08:43:44 +0100, @ napisał(a):

    > Jak sie sama przyznala (vide wątek dot. filmu Ida na pl.rec.kuchnia)
    > kompletna nieznajomosc tematu zupełnie nie przeszkadza jej w zajmowaniu
    > stanowiska :) Byle tylko naszczekać i zaistnieć - jak sie nie ma gdzie, to
    > przynajmniej na grupie :) Jest z tego jedna korzyść - przynajmniej mamy fun
    > ;)

    Jak dotąd tylko ty tu szczekasz, i wszędzie, gdzie się pojawiam. Kijaszka
    ci brak.

  • 65. Data: 2015-02-04 17:23:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 06:59:03 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message

    > Dobre!!! :-)

    A to był gont ze sklejki. Rozumiem wreszcie :->

  • 66. Data: 2015-02-04 17:24:21
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 05:23:04 +0100, @ napisał(a):

    > Zwlaszcza te łodzie z dachami i okapami ;)))

    Bo jak wiadomo te namoknięte łodzie się wyciąga z wody zaraz po użyciu, aby
    całkowicie wyschły, zupełnie jak te beczki :->

  • 67. Data: 2015-02-04 17:46:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    XL wrote:

    > No tak, wciąż zapominam, że mowa polska już od dawna polska nie jest...

    Oczywiście. Wyznaczniku polskości.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 68. Data: 2015-02-04 18:38:18
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 lutego 2015 17:23:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    > A to był gont ze sklejki. Rozumiem wreszcie :->

    wydaje ci się że rozumiesz.

  • 69. Data: 2015-02-04 20:57:08
    Temat: Odp: Odp: blat do łazienki
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Jak dotąd tylko ty tu szczekasz, i wszędzie, gdzie się pojawiam. Kijaszka
    > ci brak.

    ;)))
    Chyba przedawkowalas Internet i dopadla Cie mania przesladowcza ;)))
    Bo na manie wielkosci cierpisz zapewne dluzej niz ja czytam grupy ;)

    @

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 70. Data: 2015-02-04 21:32:38
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 09:38:18 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

    > wydaje ci się że rozumiesz.

    Te, kogutek, nie kukurukaj, bo ci korale poobrywam.