  • 41. Data: 2011-08-26 09:31:37
    Temat: Re: Re: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Nie wiem jakim Ty jesteś ojcem, ale ja bym nie postawił łóżeczka dziecka w
    odległości 30 cm od żadnej kuchenki, a 1m od każdej.

    > ZZ@private

    istotne jest nie czy coś zrobisz a dlaczego coś zrobisz albo nie zrobisz.

  • 42. Data: 2011-08-26 10:38:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jesteś w stanie mnie obrazić ani zniechęcić. Byle kto nie da rady.
    > Pisz
    > sobie pisz.

    Nie watpie, ciemny chlop uparty jest jak wszyscy wiemy.

  • 43. Data: 2011-08-26 10:59:19
    Temat: Re: Odp: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsz a.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
> [...]
    > litr wody to się gotuje kilkadziesiąt sekund". I co to za argument że
    > się woda na herbatę szybko zagotuje. Jak się komuś spieszy to minuta
    > krócej nic nie zmieni, chyba że ma przełyk i całą\ resztę z
    > duraluminium. Jak ktoś ma czas żeby poczekać na ostudzenie herbaty
    > żeby stała się mozliwa do normalnego picia to minuta przy gotowaniu
    > go nie urządza. Założyłem temat żeby porównać efektywność grzania
    > różnego typu kuchenek. Widzę że wiele osób ma czas żeby tutaj pisać
    > nie na temat a nie ma czasu zrobić czegoś co się samo robi. Ot taka

    bredzisz jak pokopany...

    taki typowy Polski chłopski filozof.

    praca na indukcji jest najbardziej podobna do pracy na gazie, gdzie możesz
    precyzyjnie regulować ilość ciepła dostarczanego do naczynia, przy czym na
    indukcji dno nagrzewa sie w całości a gaz nagrzewa miejscowo dając tzw okrąg
    przegrzania.

    jedyne czego mi brakuje w standardowych płytach ind to czyjnika temperatury
    który by pozwalał grzać na T a nie na P

    Kuchenka elektryczna z płytą grzewczą pracuje zaś podobeni do kuchni
    weglowej masz gorącą fajerkę i regulowac możesz praktycznie tylko
    podnoszeniem naczynia lub odstawieniem dalej.

  • 44. Data: 2011-08-26 11:31:56
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > weglowej masz gorącą fajerkę i regulowac możesz praktycznie tylko

    > podnoszeniem naczynia lub odstawieniem dalej.

    Co byś nie napisał to i tak w dalszym ciągu nie wiadomo ile prądu zużywa
    kuchenka indukcyjna. Nie wiadomo też czy postawił byś łóżeczko swojego dziecka
    przy pracującej kuchence indukcyjnej. Oczywiście z tym dzieckiem to przenośnia.
    To jak? Wystawił byś niemowlaka którego tydzień temu Twoja dziewczyna czy żona
    urodziła, zakładając wspaniałomyślnie że to i Twoje dziecko, na działanie dwu
    kilowatowego generatora. Nie żeby w garnku. Tak normalnie trzymane na ręku.
    Trudniej na takie pytanie odpowiedzieć. Łatwiej komuś zarzucić ze się nie zna.

  • 45. Data: 2011-08-26 14:31:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
    > Co byś nie napisał to i tak w dalszym ciągu nie wiadomo ile prądu
    > zużywa kuchenka indukcyjna.

    i wiesz co?

    gówno mnie to obchodzi. Tak jak w fotografii nigdy mnie nei bawiły zdjęcia
    dekielków, tak kuchenki używam do gotowania.

> [...]
    > tydzień temu Twoja dziewczyna czy żona urodziła, zakładając
    > wspaniałomyślnie że to i Twoje dziecko, na działanie dwu

    matołku...

    jak garnek jest zdjęty z kuchenki generator nie pracuje (ma czujnik garnka).

    jak pracuje to pole sie zamyka przez garnek.

    wiesz dlaczego garnki muszą być z ferromagnetyka?

  • 46. Data: 2011-08-26 18:02:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 12:59:19 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Kuchenka elektryczna z płytą grzewczą pracuje zaś podobeni do kuchni
    > weglowej masz gorącą fajerkę i regulowac możesz praktycznie tylko
    > podnoszeniem naczynia lub odstawieniem dalej.

    Nie tylko - jeszcze możesz trochę pierścionków z fajerki zdjąć i grzać
    bezpośrednio.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 47. Data: 2011-08-26 22:48:55
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > jak pracuje to pole sie zamyka przez garnek.

    > wiesz dlaczego garnki muszą być z ferromagnetyka?

    Jak byś się nie odwrócił to dupa zawsze z tyłu. Napisać że możesz położyć w
    beciku noworodka przy pracującej kuchence indukcyjnej nie napiszesz bo wyszedł
    byś na kretyna. Jak byś napisał że jednak będziesz uważał i nie pozwolisz na
    przebywanie noworodka w sąsiedztwie pracującej kuchenki indukcyjnej też byś
    wyszedł na kretyna. Wygrać nie możesz a przegrać nie potrafisz. Może zacznij
    przyzwyczajać się do myśli że jesteś kretynem. Łatwiej Ci będzie żyć.

  • 48. Data: 2011-08-27 18:38:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Może zacznij przyzwyczajać się do myśli że jesteś kretynem.

    Zgadzam sie koguciku, zaakceptuj to, zes mlot.

  • 49. Data: 2011-08-27 18:43:10
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

> [...]
    > weglowej masz gorącą fajerkę i regulowac możesz praktycznie tylko
    > podnoszeniem naczynia lub odstawieniem dalej.
    Nie spotkałeś nigdy kuchenki elektrycznej z regulowaną mocą? Zawsze mi się
    wydawało, że inne nie występują.

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 50. Data: 2011-08-27 19:15:31
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 27 sierpnia 2011, 20:43:10 UTC+2 użytkownik Pooh napisał:
    > Nie spotkałeś nigdy kuchenki elektrycznej z regulowaną mocą? Zawsze mi się
    > wydawało, że inne nie występują.

    Owszem, ale po jakim czasie od zmniejszenia mocy spada temperatura?
    A jak się zachowuje indukcja?

    --
    ZZ@private