  • 1. Data: 2011-05-29 11:42:00
    Temat: Odp: Re: Wyrównanie podłogi betonowej - zaprawa czy klej?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 28 maja 2011, 20:28:43 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > Nie mam innego wyjścia
    > Posadzka opada na długości 5 metrów pokoju, od okien, o prawie 4 centymetry.
    > Miałbym taki próg przy drzwiach do pokoju.
    > Nie ma bata, nie wyrównam 60 metrów mieszkania.
    > Co za cioty to budowały... k..mać.

    Wyrównasz, to wyłącznie kwestia ilości towaru do włożenia.
    To co chciałem powiedzieć to tylko tyle że ja już wiem że warto równać wylewkami
    poziomującymi i równającymi a nie oszczędzać na tym materiale.
    Podobno można domieszać odpowiednich składników do cementu i wychodzi znacznie taniej
    niż gotowe ale jakich to ja nie wiem.

    --
    ZZ@private