  • 1. Data: 2011-05-31 09:54:37
    Temat: Odp: Re: Znaleziony kabel w ścianie
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    Pozostaje Ci go obciążyć za poprzednie 9 lat.
    Ja bym się nie kombinował z jakimś karami czy naciąganiem tylko podsumował rachunki i
    kazał zapłacić połowę.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2011-05-31 10:35:58
    Temat: Re: Znaleziony kabel w ścianie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 11:54, ZbyszekZ pisze:
    > Pozostaje Ci go obciążyć za poprzednie 9 lat.

    Na podstawie...?

    > Ja bym się nie kombinował z jakimś karami czy naciąganiem
    > tylko podsumował rachunki i kazał zapłacić połowę.

    A ja bym ci kazał kucnąć i zaśpiewać piosenkę o młodym robocie, co się
    wody nie boi ;->

  • 3. Data: 2011-05-31 18:47:08
    Temat: Re: Re: Znaleziony kabel w ścianie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:
    > Pozostaje Ci go obciążyć za poprzednie 9 lat.
    > Ja bym się nie kombinował z jakimś karami czy naciąganiem tylko
    > podsumował rachunki i kazał zapłacić połowę.

    i oddać zonę... i połowę wielbłądów

  • 4. Data: 2011-06-01 05:42:00
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-05-31 11:54, ZbyszekZ pisze:
    > Pozostaje Ci go obciążyć za poprzednie 9 lat.
    > Ja bym się nie kombinował z jakimś karami czy naciąganiem tylko podsumował rachunki
    i kazał zapłacić połowę.

    Jeśli robił to, to nieświadomie i nie ze swojej winy.
    Wolę mieć dobrego sąsiada, niż się z nim żreć. Wczoraj przy piwku się
    pośmialiśmy z budowlańców ówczesnych lat :P

  • 5. Data: 2011-06-01 06:56:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...com.invalid> napisał w wiadomości
    > Jeśli robił to, to nieświadomie i nie ze swojej winy.
    > Wolę mieć dobrego sąsiada, niż się z nim żreć.

    Tylko że zanim problem zdiagnozowałeś juz pisałeś że będzie Tobie musiał
    zwrócić, jak obliczyc kwote zwrotu itp.

    >Wczoraj przy piwku się pośmialiśmy z budowlańców ówczesnych lat :P,

    Dobrze że to tak sie skończyło

    Krzysiek