  • 11. Data: 2013-02-24 15:49:04
    Temat: Re: Szukam programu do aranżacji mieszkania
    Od: b...@g...com

    Wypróbuj darmowy Sweet Home 3D.
    http://www.sweethome3d.com/pl/index.jsp

  • 12. Data: 2013-02-25 10:14:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 15:26:53 +0100, Ewaryst napisał(a):

    > Piszę na trzy grupy od razu

    Ale powinienes ustawic FUT-a (Follow-up to:).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2013-02-25 13:48:08
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2013-02-24 15:26, Ewaryst pisze:

    > Piszę na trzy grupy od razu, stąd moje pytanie.
    > Czy istnieje archiwum tej grupy żeby można było
    > przeszukiwać wg daty?
    > Może pamiętasz tytuł i/lub autora?
    >
    > Ewaryst

    Niestety nie pamiętam, ale wątki były - zapamiętałem bo sam skorzystałem
    z jakiegoś programu wtedy. Ale programu też nie pamiętam, po awarii
    kompa straciłem wszystko.

    W wolnej chwili może przeszukam grupę i Ci podeślę. Na szybko google
    powiedziały
    http://cadboard.net/viewtopic.php?f=5&t=23

  • 14. Data: 2013-02-25 14:46:25
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    > Ale powinienes ustawic FUT-a (Follow-up to:).
    Gdzie mam to ustawić?

    Dziękuję. To bardzo miło z Twojej strony.

    Ewaryst

  • 15. Data: 2013-02-25 19:45:47
    Temat: Odp: Szukam programu do aranżacji mieszkania
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Pro100
    http://ecru.pl/pro100

    PC

  • 16. Data: 2013-02-26 12:06:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-02-23 22:20, Ewaryst pisze:
    > Mam małe mieszkanie i chcę je inaczej urządzić
    > bez ponoszenia bardzo dużych kosztów.
    > W tym celu szukam darmowego programu
    > pozwalającego przyjrzeć się różnym aranżacjom
    > na podstawie posiadanych mebli i sprzętów
    > z ewentualnym dokupieniem paru niezbędnych
    > elementów.
    >
    > Proszę o wskazanie programów, które pozwalają
    > zrobić coś takiego.
    >
    > Ewaryst

    Google SketchUp. Korzystałem z niego jak sobie mebelki projektowałem.
    http://www.sketchup.com/intl/en/

    T.

  • 17. Data: 2013-02-26 16:22:15
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Dziękuję. To bardzo miło z Twojej strony.

    To było tu:
    https://groups.google.com/forum/?fromgroups=&hl=pl#!
    search/prosty$20program$20do$20aran%C5%BCacji$20wn%C
    4%99trz/pl.misc.budowanie/4TO8uqTK8TY/2Zsul829I9cJ

    Ja korzystałem ze SweetHome. Dobry, ale sporo czasu trzeba (przynajmniej
    na początku) żeby wklepać wszystkie dane.
    http://www.sweethome3d.com/pl/index.jsp

  • 18. Data: 2013-02-26 17:42:38
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    > To było tu:
    > https://groups.google.com/forum/?fromgroups=&hl=pl#!
    search/prosty$20program$20do$20aran%C5%BCacji$20wn%C
    4%99trz/pl.misc.budowanie/4TO8uqTK8TY/2Zsul829I9cJ

    Jestem Ci bardzo wdzięczny

    > Ja korzystałem ze SweetHome. Dobry, ale sporo czasu trzeba (przynajmniej
    > na początku) żeby wklepać wszystkie dane.
    > http://www.sweethome3d.com/pl/index.jsp

    Myślę, że dam sobie radę. :-)

    Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Ewaryst