  • 1. Data: 2011-01-26 11:59:18
    Temat: Zamokły Panele podłogowe
    Od: Radek <p...@w...pl>

    Witam
    W nocy rura pekła i zalalo mi całe pietro tam tez na korytarzu są panele
    podłogowe 4 klasa scieralności woda zleciala na Parter cały salon do
    malowania
    Pytanie
    Czy panele wytrzymają i czy mozna tu jakoś zaradzić ?

  • 2. Data: 2011-01-26 15:38:33
    Temat: Re: Zamokły Panele podłogowe
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Radek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > malowania
    > Pytanie
    > Czy panele wytrzymają i czy mozna tu jakoś zaradzić ?

    wymienic,
    nic nic wykombinujesz
    popatrz co podspodem pod panelami sie dzieje...

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2011-01-26 17:06:26
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Radek" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]

    Wymienić. Jaka rura ci pękła i z jakiego powodu? Ile wody poszło?

  • 4. Data: 2011-01-26 17:59:36
    Od: Popik <s...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 18:06, kiki pisze:

    > "Radek" <p...@w...pl> wrote in message
    >
    > Wymienić. Jaka rura ci pękła i z jakiego powodu? Ile wody poszło?
    Puscił węzyk pod umywalką

  • 5. Data: 2011-01-26 18:27:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Sty, 12:59, Radek <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > malowania
    > Pytanie
    > Czy panele wytrzymają i czy mozna tu jakoś zaradzić ?

    Jak najszybciej je rozbieraj i susz. Jest chyba szansa, ze nic sie z
    nimi nie stanie. Ale musisz je jak najszybciej rozebrac i wysuszyc!
    Moje panele maja uszczelki i woda w zamki nie tak latwo wchodzi, a
    sama powierzchnia panela jest dosc odporna na wode :) Kazda godzina
    dziala na Twoja niekorzysc!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-01-27 07:24:28
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2011 18:59, Popik pisze:

    > Puscił węzyk pod umywalką

    A skąd wiesz?

    Czy może cierpisz na rozdwojenie jaźni?

  • 7. Data: 2011-01-27 17:42:21
    Temat: Odp: Zamokły Panele podłogowe
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    Mieszkam obecnie na wsi, ale w mieście zostawiłem sobie mieszkanko. Któregoś
    pieknego dnia dzwoni do mnie gość z administracji, że zalewam sąsiadkę z
    dołu. Okazało się, że w wyniku awarii kuchnia, w której leżą tanie panele,
    zalana jest po kostki wodą. Woda stała trzy dni, bo trzy dni sąsiadka
    kombinowała jak mnie znaleźć. Wiem, że to zabrzmi nieprawdopodobnie, ale po
    wysuszeniu panele wyglądają jak nowe.

  • 8. Data: 2011-01-31 21:22:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "boockoo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sąsiadka kombinowała jak mnie znaleźć. Wiem, że to zabrzmi
    > nieprawdopodobnie, ale po wysuszeniu panele wyglądają jak nowe.

    A sąsiadka?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/