  • 31. Data: 2016-10-30 09:16:19
    Temat: Re: Zamykam sezon polowań
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości
    news:nv3k02$5js$1@node1.news.atman.pl...

    > A Natalia P. rozczula się cielaczkami...

    Hejka. Nie znam osoby.
    Pozdrawiam anonimowo Ja...cki

  • 32. Data: 2016-10-31 09:11:54
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    A jakby tak wszystkie złapane krety z tej grupy
    wylądowały w ogrodach zapalczywych ich obrońców ?

  • 33. Data: 2016-10-31 13:10:08
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.10.2016 o 09:11, Crimi pisze:
    > A jakby tak wszystkie złapane krety z tej grupy
    > wylądowały w ogrodach zapalczywych ich obrońców ?
    Obawiam się, że większość tych obrońców mieszka w blokach, a ogrody
    znają z opowiadań i wizyt u znajomych na działce.
    Jacek

  • 34. Data: 2016-10-31 13:56:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 13:10:08 +0100, Jacek napisał(a):

    > Obawiam się, że większość tych obrońców mieszka w blokach, a ogrody
    > znają z opowiadań i wizyt u znajomych na działce.

    Jak przystało na "większość obrońców" kretów od z górą 30 lat mieszkam przy
    lesie, przy łąkach, mam hektar terenu przy domu, w tym ogród warzywny co
    roku kosztujący mnie mnóstwo pracy - wszystko to jakoś godzę z faktem
    istnienia kretów, nornic itp - i jeszcze nigdy nie przyszło mi na myśl
    zatłuc żadnego zwierzęcia tylko z tego powodu, że mi zeżarło pół marchewki
    czy podgryzło kwiatek.
    Kretowisk na wiosnę mam multum - ale jedyne co robię, to, zanim trawa
    urośnie, biorę grabie i rozgrabiam kopczyki, żeby nie szpeciły i nie
    utrudniały późniejszego koszenia. W tym sezonie na wiosnę rozgrabiłam koło
    100 kopców.
    No ale ja nie trzęsę się nad 10 metrami "rodowego" trawnika traktowanego
    niczym jaka świętość - w odróżnieniu od w pierwszym pokoleniu "miejskich"
    chłopów, co to z samego pochodzenia do siódmego pokolenia i tak mają we
    krwi żywemu nie przepuścić :->.

  • 35. Data: 2016-10-31 14:23:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.10.2016 o 13:56, Ikselka pisze:

> [...]
    > roku kosztujący mnie mnóstwo pracy - wszystko to jakoś godzę z faktem
    > istnienia kretów, nornic itp - i jeszcze nigdy nie przyszło mi na myśl
    A mieszkaj sobie nawet w "Puszczy Białowieszczańskiej?
    Nie zmienia to faktu, że nie rozumiesz prostego zapisu ustawy "z wyjątkiem".
    Ja wiem, teraz trochę się pozmieniało i prawo niektórzy sobie
    interpretują, jak im pasuje.
    Jacek

  • 36. Data: 2016-10-31 15:10:12
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 27.10.2016 o 20:26, collie pisze:
    > O KRECIKU
    >
    > Krecik jest mała zwierzyna,
    > krecik istota to dzika,
    > on brzydką dżdżownicę pochłania,
    > Lecz nikt nie popiera krecika.
    >
    > Więc wołam: nie wiedzą tylko jełopy,
    > że krecik jest druh nasz szczery!
    > . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    >
    > Kochajcie krecika, chłopy,
    > kochajcie do jasnej cholery!
    >

    > (za Konstantym Ildefonsem Gałczyńskim)

    Szlachic, poeta, erudyta i przyjaciel zwierząt. Cóż za szlachetna postać!
    Pozostaje mi tylko zacytować słowa Stanisława Lema: Dopuki nie
    skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu głupców...

  • 37. Data: 2016-10-31 15:30:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 14:23:00 +0100, Jacek napisał(a):

    > Ja wiem, teraz trochę się pozmieniało i prawo niektórzy sobie
    > interpretują, jak im pasuje.

    ...i żywemu nie przepuszczą.
    :-/

  • 38. Data: 2016-10-31 15:31:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 15:10:12 +0100, tomek napisał(a):

    > Pozostaje mi tylko zacytować słowa Stanisława Lema: Dopuki nie
    > skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu głupców...

    Lem nie robił byków ortograficznych i interpunkcyjnych, więc to nie jest
    jego wypowiedź.
    :->

  • 39. Data: 2016-10-31 15:42:54
    Temat: Odp: Zamykam sezon polowań
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "tomek" niestety zawierzył własnym zdolnościom:

    Głupcuff kolego ;-)

  • 40. Data: 2016-10-31 16:08:40
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 31.10.2016 o 15:31, Ikselka pisze:

    > Lem nie robił byków ortograficznych i interpunkcyjnych, więc to nie jest
    > jego wypowiedź.
    > :->

    Ja żem tyko prosty, chop ze wsi. Żem to tyko słyszał nie czytał bo jo
    czytać nie umie i w guglu tyż nie umie obaczyć czy to Lem powiedzioł czy
    Sokrates.Ty umisz to pewno mosz racje