  • 11. Data: 2009-03-05 18:31:31
    Temat: Re: Zmywarka coraz slabo myje
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-03-05 19:07, Niejaki/a Qrczak bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Zmienić kobietę

    Obawiam sie ze koszty tego przedsiewziecia beda znacznie wieksze niz
    straty w proszku ;-)

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 12. Data: 2009-03-05 19:23:50
    Od: Ra <a...@a...com>

    Bbjk pisze:

    > Chyba, że są w rozpuszczalnej folii.
    i takie są po 40gr/sztuke ?

  • 13. Data: 2009-03-05 19:42:12
    Temat: Odp: Zmywarka coraz slabo myje
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > i takie są po 40gr/sztuke ?

    Nie :)
    Ale zwykłe też wystarczą

    Piotrek

  • 14. Data: 2009-03-05 20:19:18
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Ra pisze:

    > i takie są po 40gr/sztuke ?

    Nie mam pojęcia, jeśli to mnie pytasz o te sztuki.
    --
    Basia

  • 15. Data: 2009-03-05 21:19:52
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl>

    (...)

    > Zmywarka ma działać i ja nie zamierzam się nad nią rozczulać. Myślę
    > jednak, że nie jest jeszcze do wywalenia :-))). Jak trzeba będzie to ją
    > wywalę i kupię następną - to w końcu tylko przedmiot.

    A zmywałeś kiedyś samą zmywarkę?
    Znaczy pustą. W instrukcji mojego elektroluksa zalecają co dwa bodajże
    miechy puścić pranie pustej zmywarki.

    r.

  • 16. Data: 2009-03-05 21:42:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Adam 'Rolek' Rolbiecki pisze:
> [...]
    > (...)

    > A zmywałeś kiedyś samą zmywarkę?
    > Znaczy pustą. W instrukcji mojego elektroluksa zalecają co dwa bodajże

    Zdarzyło się ;-), ale efektu nie było :-(.
    Spróbuję jednak jeszcze ją po...samozmywać, może się odetka... ;-).

    pozdr.
    robercik-us

  • 17. Data: 2009-03-05 22:42:59
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > Zdarzyło się ;-), ale efektu nie było :-(.
    > Spróbuję jednak jeszcze ją po...samozmywać, może się odetka... ;-).

    Ja używam takiego ustrojstwa do czyszczenia. Na allegro kosztuje 50% mniej
    niż w sklepie.

    Piotrek

  • 18. Data: 2009-03-06 00:52:48
    Od: "Marek (UK)" <t...@d...gazu>

    Cześć Adam 'Rolek' Rolbiecki
    Thu, 5 Mar 2009 22:19:52 +0100 w <news:gopflp$gh6$1@inews.gazeta.pl>
    napisałeś:

    > A zmywałeś kiedyś samą zmywarkę?
    > Znaczy pustą. W instrukcji mojego elektroluksa zalecają co dwa bodajże
    > miechy puścić pranie pustej zmywarki.

    ...uzywajac specjalnego plynu do czyszczenia zmywarek. ja mialem taki w
    buteleczce, zapieczetowanej rozpuszczalną folia. butelke do gory nogami,
    do pojemnika na sztucce, zapuscic cykl zmywania z temp. nie mniejsza niz
    60 stopni.
    efekt: olsniewajacy - kanaliki i reszta: odkamienione, wszystko
    odtluszczone i czyste. kupilem najtanszy, marketowy z Asdy (calgonit,
    czyli tutejszy Finish ma podobny zestaw, 2,5 x drozszy).
    zniknely mi biale kropki po myciu i zacieki na naczyniach.
    wszedlem tez na strone dostawcy wody, podalem swoj kod pocztowy i...
    http://www.yorkshirewater.com/extra-services/in-your
    -area.aspx?tab=Waterquality&loc=ls15%208ld
    dostalem precyzyjny skład wody, wraz z twardoscia, dzieki czemu mozna
    dokladnie ustawic dozowanie soli i nablyszczacza.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2009-03-06 08:05:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma za czekania az cos sie nasypie w ilosci odpowieniej, nie ma
    > zastanawiania sie czy straczy czy nie, czy sprzatac jak sie cos rozsypalo.

    a co tu kombinowac, sypiesz do pelna, zamykasz i po sprawie, jak sie
    rozsypie to co, zamknie sie zmywarke i sie zmyje :)

  • 20. Data: 2009-03-06 08:07:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Naiwnych ? Raczej wygodnych...
    > Na ile wystarcza Ci opakowanie proszku ?

    na dlugo, na tyle dlugo, ze nie wiem czy kupuje je raz na poltora miesiaca,
    czy raz na dwa, czy moze raz na trzy

    > Tzn. ile kosztuje Cię jedno mycie ?

    na tyle malo, aby nawet nie zastanawiac sie jaka to kwota