  • 1. Data: 2013-02-27 19:29:39
    Temat: co się stało z ....
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    ... Ikselką??
    W nowym roku nie odezwała się.

    Krycha

  • 2. Data: 2013-02-27 19:42:08
    Temat: Re: co się stało z ....
    Od: skryba <s...@o...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 19:29:39 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
    > ... Ikselką??
    >
    > W nowym roku nie odezwała się.

    Niedźwiedzice jeszcze śpią?

    Pozdrawiam
    skryba

  • 3. Data: 2013-02-27 19:45:23
    Temat: Odp: co się stało z ....
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > ... Ikselką??
    > W nowym roku nie odezwała się.

    Wiesz jak to jest z postanowieniami noworocznymi; człowiek się odchudza, nie
    wie kiedy skończyć... Podobno już podpisuje się Emka, a to dopiero początek.
    Targetem jest Ikseska;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2013-03-10 22:57:05
    Temat: Re: Odp: co się stało z ....
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 19:45:23 +0100, Johnny napisał(a):

    > Wiesz jak to jest z postanowieniami noworocznymi; człowiek się odchudza, nie
    > wie kiedy skończyć... Podobno już podpisuje się Emka, a to dopiero początek.
    > Targetem jest Ikseska;-)

    Sugerujesz, że umarłam? - ta Ikseska to raczej po śmierci...
    333-)

    --
    XL żyję

  • 5. Data: 2013-03-11 13:08:35
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-10 22:57, Ikselka pisze:

    > Sugerujesz, że umarłam? - ta Ikseska to raczej po śmierci...
    > 333-)

    Jesteś, to dobrze, bo już się obawiałam, że dopadła Cię niechęć do grup
    dyskusyjnych.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2013-03-11 13:16:52
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-03-10 22:57, Ikselka wrote:

    > Sugerujesz, że umarłam? - ta Ikseska to raczej po śmierci...
    > 333-)

    Pisz Iksa pisz.
    Pamiętam jak kiedyś bezinteresownie wysłaś mi bulwy topinabura.
    Pamiętam jak dziś ;)
    Dzięki.

  • 7. Data: 2013-03-11 14:31:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 13:08:35 +0100, Krycha_net napisał(a):

    > Jesteś, to dobrze, bo już się obawiałam, że dopadła Cię niechęć do grup
    > dyskusyjnych.

    No, dopadła. Jednak jak widać chęć jest u mnie silniejsza od nie-chęci ;-)

    > Pozdrawiam Krycha.

    Dzięki za pamięć, też Cię pozdrawiam :-)
    --
    XL

  • 8. Data: 2013-03-11 14:36:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 13:16:52 +0100, Crimi napisał(a):

    > Pisz Iksa pisz.

    Dzięki za miłe słowo, trochę jeszcze popiszę :-)

    > Pamiętam jak kiedyś bezinteresownie wysłaś mi bulwy topinabura.
    > Pamiętam jak dziś ;)
    > Dzięki.

    Albo mam zaćmienie pamięci (zdarza mi się coraz częściej, więc jeśli, to
    wybacz), albo może od Panslava miałeś/aś te bulwy?
    Mój topinambur, od Pansli zresztą dostany, już padł był, jakieś niedobitki
    się pojawiają, ładne kwiatki ma, do zimy prawie :-)
    --
    XL

  • 9. Data: 2013-03-11 15:07:49
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-03-11 14:36, Ikselka wrote:

> [...]
    > Mój topinambur, od Pansli zresztą dostany, już padł był, jakieś niedobitki
    > się pojawiają, ładne kwiatki ma, do zimy prawie :-)

    Ja też już stary jestem i nie pamiętam.
    Ale Ciebie i Panslavistę pamiętam. I będę.
    Pisz, Ikselka. Proszę.

  • 10. Data: 2013-03-11 18:01:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 15:07:49 +0100, Crimi napisał(a):

    > Ja też już stary jestem i nie pamiętam.
    > Ale Ciebie i Panslavistę pamiętam. I będę.
    > Pisz, Ikselka. Proszę.

    Chyba się wzruszyłam, dzięki :-)
    --
    XL będę