  • 1. Data: 2011-01-24 00:12:03
    Temat: termomix vs kohersen
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Była moja żona na prezentacji Termomixa (przypomniała mi się prezentacja
    Rainbow), w necie wyczytałem, że bezpośrednią konkurencją dla Termomixa
    jest Kohersen. Może ktoś coś powiedzieć coś na temat jednego i drugiego?
    Jakie są różnice?
    Odnośnie porównania do Rainbow - sprzęt dobry, ale jest pełno produktów
    równie trwałych i funkcjonalnych znacznie tańszych. Pewnie jest podobnie
    w przypadku tych dwóch produktów. Możecie coś polecić?

  • 2. Data: 2011-01-24 10:54:43
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Myślę że każdy produkt tego typu Ci się spodoba. Musisz się tylko poddać
    praniu mózgu przez akwizytora. W zakupie pomaga nieznajomość fizyki i
    głupota ogólna. To jest produkt w sam raz dla Ciebie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2011-01-24 12:02:05
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-01-24 11:54, Jan Werbinski pisze:
    > Myślę że każdy produkt tego typu Ci się spodoba. Musisz się tylko poddać
    > praniu mózgu przez akwizytora. W zakupie pomaga nieznajomość fizyki i
    > głupota ogólna. To jest produkt w sam raz dla Ciebie.

    Fizyka się nie zmienia, co niby jest niezwykłego z tą fizyką? I dlaczego
    piejesz, o głupocie? Nie znasz mnie, ale już potrafisz mnie z za ekranu
    ocenić, jakie to typowe. Pytałem o różnice pomiędzy tymi produktami,
    bądź o polecenie mi podobnego urządzenia, funkcjonalnością
    nieodbiegającego, ale tańszego.
    Ja wiem, że na tym zarabia firma, dyrektor, akwizytor. Niczym się to nie
    różni od zarabiania przez producenta, dystrybutora, hurtownię, sklep.
    Różny jest sposób dystrybucji. Czym się różni przedstawiciel handlowy
    przyjeżdżający do jakiejś firmy prezentujący produkty od takiego
    akwizytora? On też ma prowizję w zależności od sprzedanych produktów.

  • 4. Data: 2011-01-24 13:22:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

> [...]
    > handlowy przyjeżdżający do jakiejś firmy prezentujący produkty od
    > takiego akwizytora? On też ma prowizję w zależności od sprzedanych

    różnica jest w tym że tym razem wciska sie klientowi coś dość normalnego za
    cenę jakby było to wykonane ze złota i zawierało co najmniej kosmiczne
    technologie.

  • 5. Data: 2011-01-24 13:25:10
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-01-24 14:22, Marek Dyjor pisze:

    > różnica jest w tym że tym razem wciska sie klientowi coś dość normalnego
    > za cenę jakby było to wykonane ze złota i zawierało co najmniej
    > kosmiczne technologie.

    No to poproszę o jakieś informacje na temat sprzętu o podobnej
    funkcjonalności sprzedawanego, jakby nie był ze złota i nie zawierał
    kosmicznych technologii.

  • 6. Data: 2011-01-24 14:45:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jaką funkcjonalność chcesz uzyskać i do czego?

  • 7. Data: 2011-01-24 18:41:11
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 24 Sty, 01:12, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:
    > Była moja żona na prezentacji Termomixa (przypomniała mi się prezentacja
    > Rainbow), w necie wyczytałem, że bezpośrednią konkurencją dla Termomixa
    > jest Kohersen. Może ktoś coś powiedzieć coś na temat jednego i drugiego?

    To chyba taka specyfika tych prezentacji, ale akurat to sprzęciwo jest
    moim zdaniem warte swojej ceny, znajoma mojej mamy używa thermomixa
    już od jakiś 17 lat o ile dobrze pamiętam, i to używa dość
    intensywnie, nic do tej pory nie padło i jest zadowolona. Druga
    użytkowniczka, moja przyszywana ciotka ma toto od 10 lat i też sobie
    chwali, żadna z nich nie handluje tym więc nie mają powodu żeby
    ściemniać. Jeżeli żona potrzebuje takiego ustrojstwa to kupuj i nie
    oglądaj się na opinie ćwoków którzy trollują dla samej zasady :>

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2011-01-24 20:20:22
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
[...]
    ===============

    Mam młotek. Używam go już 20 lat. Wcześniej używał go mój ojciec i dziadek.
    Tylko że on nie kosztował 3000 zł i nie sprzedają go akwizytorzy.

  • 9. Data: 2011-01-24 21:19:21
    Temat: Odp: termomix vs kohersen
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    Moja teściowa używa kohersena już ładnych parę lat i nadal się nim podnieca.
    Reszta urządzeń poszła w odstawkę. Raz sprzęt się popsuł, ale szybko
    wymienili na nowy.

  • 10. Data: 2011-01-24 21:34:02
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Werbinski <ja&#65533;@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

    > Mam młotek. Używam go już 20 lat. Wcześniej używał go mój ojciec i dziadek.
    > Tylko że on nie kosztował 3000 zł i nie sprzedają go akwizytorzy.

    Weź się nim walnij, to może ci głupoty ze łba wylecą