  • 11. Data: 2012-10-18 08:17:48
    Temat: Re: ze wszystkich cudów natury poważam jedynie trawy
    Od: Bbjk <b...@g...comspam>

    W dniu 2012-10-16 20:12, Tadeusz Smal pisze:

    > http://tvwielkopolska.pl/index.php/ogrod-bez-tajemni
    c/126-ogrod-bez-tajemnic/6827-ogrod-bez-tajemnic-jac
    ek-grabarczyk-radzi.

    > http://www.tvwielkopolska.pl/index.php/ogrod-bez-taj
    emnic/126-ogrod-bez-tajemnic/6900-ogrod-bez-tajemnic
    -odc-9

    Rzeczywiście, imponujące trawy i miejsce przyjemne. Ostatnio
    przejeżdżaliśmy obok, następnym razem, zajrzę na Ponderosę, ok?
    oczywiście z progu się zidentyfikuję :)
    --
    B.

  • 12. Data: 2012-10-18 21:37:09
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-18 08:17, Bbjk pisze:

> [...]
    >>

    > Rzeczywiście, imponujące trawy i miejsce przyjemne. Ostatnio
    > przejeżdżaliśmy obok, następnym razem, zajrzę na Ponderosę, ok?
    :)
    OK a popołudniami jest lepsze słonce do focenia
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 13. Data: 2012-10-18 21:46:01
    Temat: Re: ze wszystkich cud?w natury powa?am jedynie trawy
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-17 23:24, Dziadek pisze:

    > Mia?by? Tadziu równie piekny filmik (conajmniej) gdyby? znalaz? czas dla
    > Dziadka onegdaj. Mia?em wpa?ae przeje?d?aj?c (a zawsze je?d?e z kamer?) ale
    > co? Ci wówczas wypad?o. Mo?e jednak "co sie odwlecze to nie uciecze" ?

    Bez obrazy dla Baci Dziadku
    ale jakbyś widział jakie z ekipą dziewczyny do mnie przyjechały
    :)))
    Co na którą spojrzałem to az pociłem się z wrażenia a wtedy jedna z nich
    podchodziła aby zetrzeć mi pot ze skroni
    :)

  • 14. Data: 2012-10-18 23:42:53
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Tadziu, ale mogłeś się wbić się jednak w Armaniego. Ten Lagerfeld w którym
    wystapiles to krój z zeszłego roku - juz nie trendy ;-) To tak dla żartu, bo
    w rzeczy samej szacun dla Twojej wiedzy.

    Pozdrawiam Johnny

  • 15. Data: 2012-10-18 23:50:46
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-17 23:15, Jerzy Wierzchnicki pisze:

    > Piękny wykład i wspaniałe "trawowisko" na Panderozie
    > :-))
    Dziekuję .
    W założeniu nie miał to być wykład bo jestem tylko praktykującym
    pasjonatem a nie naukowcem ale taka luźna rozmowa o trawach,
    pokazanie ich urody i piękna
    :)
    > Wygląda na to, że trawy także dla mnie stanowią coraz bardziej
    > interesujący materiał ogrodowy
    :)))
    bo niewątpliwie są interesujące i dla mnie piękne

    > PS. A jaki praktyczny kombinezon ;-)
    :)
    o ile dobrze kojarzę to też masz kilka kotów?
    Moje tez bardzo lubią moje ogrodniczki
    i szukają tam schronienia gdy się zmęczą za mną chodząc albo coś je
    przestraszy
    http://trawki.pl/images/inne/Principeska.JPG

  • 16. Data: 2012-10-18 23:57:46
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-17 10:00, Krzysztof Wilk pisze:

    > Ładnie u Ciebie!
    > Gadanie szło Ci lepiej niż prowadzącemu ;-)
    :))
    No bo mnie trudno przegadać
    :))))
    > Przy okazji trochę prywaty - czy siewki bambusa ode mnie żyją?
    > Jakby co, to zachowałem jedną w rezerwie.
    > Inna poszła do Ogrodu Botanicznego.
    :)
    Mam 3 jeszcze coprawda w donicach bo miejsca w których mają rosnąc
    jeszcze nie są gotowe

  • 17. Data: 2012-10-19 00:05:34
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:k5pmji$qc$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > Co na którą spojrzałem to az pociłem się z wrażenia a wtedy jedna z
    > nich podchodziła aby zetrzeć mi pot ze skroni

    Heh nie widziałeś Babci :) , co tam jakieś obce dziewcyny :)
    Ale wszystko przed nami :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 18. Data: 2012-10-19 01:33:06
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-18 23:42, Johnny pisze:
> [...]
    > którym wystapiles to krój z zeszłego roku - juz nie trendy ;-) To tak
    > dla żartu, bo w rzeczy samej szacun dla Twojej wiedzy.

    Wiesz ta wizyta była trochę "ad hocem" bo
    byliśmy umówieni na piątek ale we wtorek około 9 Pan Jacek zadzwonił i
    zapytał:
    - Czy może z ekipą przyjechać do mnie dzisiaj za jakaś godzinę bo na
    piątek zapowiadają deszcz i brzydka pogodę.
    :)))
    Przyznam,że zanim powiedziałem tak to spojrzałem czy noszone drugi dzień
    ogrodniczki nie są zbyt brudne.
    Wydaje mi się też, że gdyby przyjechali w ten umówiony piątek to też
    miał bym ogrodniczki a nie "cywilki" od Armaniego
    :)
    Parafrazując myśl XL-kę: najważniejsza jest autentyczność i zgodność
    tego kim się jest, z tym co się robi, co i jak się mówi.
    Te ogrodniczki w kontekście tego o czym gadaliśmy i kim jestem były
    wydaje mi się w sam ram raz.
    :)
    Dopiero po nagraniu spostrzegłem,ze tego dnia nałożyłem na nogi dwa
    różne ciapciaki ( wsuwki z pianki). Różniły się trochę kształtem ale
    przede wszystkim kolorami bo jeden był zielony a drugi granatowy
    :))))

  • 19. Data: 2012-10-19 03:05:19
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-17 23:40, Krycha_net pisze:> W dniu 2012-10-17 10:00,

    Krzysztof Wilk pisze:

    > (...)
    >
    > Powiedziałabym więcej. Prowadzący ze swoim eee... mmee....
    > jest nie do strawienia, jak dla mnie.
    > Szkoda, że Tadeusz trafiła na takiego jąkałę.

    Pan Jacek jest w porządku, ma ogród i naprawdę ma wiedzę w temacie
    w odróznieniu np od Majki Popielarskiej, której nie da się słuchać.

    Na szczęście Maja już ma dość gadania głupot i od nowej wiosennej
    ramówki ma prowadzić program z innej branży
    tzn coś o propagowaniu małych przedsiębiorstw.
    Byłem może lepszy w gadaniu od Pana Jacka go bo gadaliśmy o tym co
    lubię i co robię na codzień od juz jakiegos czasu,
    dzięki czemu miałem możliwość poczynić pewne spostrzeżenia
    Gdyby gdyby nie nie Pan Jacek, który był kiedyś u mnie po trawki
    to nie byłoby tego programu a ponadto jego firma jest sponsorem tej audycji
    :)

  • 20. Data: 2012-10-19 03:11:54
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-19 00:05, Dziadek pisze:
    > W artykule news:k5pmji$qc$1@mx1.internetia.pl,
    > niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisa?(a):

    > Heh nie widzia?e? Babci \
    :)
    moją ślubną też "Babcię" widuję codziennie
    :)

    > co tam jakie? obce dziewcyny :)
    :)
    obce są najlepsze
    :)
    > Ale wszystko przed nami :)
    :)
    "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
    Ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy"