  • 1. Data: 2012-06-24 00:22:50
    Temat: Odrobina przyzwoitosci !
    Od: Marek <m...@g...com>

    Niejaki stabillo stawia pytanie na forum, na ktore otrzymuje dosc
    wyczerpujaca odpowiedz.
    Jednak, na pytanie , zadane jemu, nie raczy odpowiedziec.
    ------------
    stabillo
    More options Jun 16, 6:27 pm
    Witam!
    Chcialbym zrobic sobie odlew betonowy plyty z adresem budynku, forme
    wiem
    jak wykonac, ale mam pytanie jaki zakupic cement, piasek, etc. czy
    dodac
    jakis plastyfikatorow, substancji, . aby wyszlo to bez babelkow, rowne
    super gladkie. Macie jakies doswiadczenia w tej materii?
    st.

    Trzeba jednak byc wstrzemiezliwym w ujawnianiu informacji...

  • 2. Data: 2012-06-25 06:36:09
    Temat: Re: Odrobina przyzwoitosci !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.06.2012 00:22, Marek pisze:
    > Niejaki stabillo stawia pytanie na forum, na ktore otrzymuje dosc
    > wyczerpujaca odpowiedz.
    > Jednak, na pytanie , zadane jemu, nie raczy odpowiedziec.

    Straszne. Jak przeżyjesz tę traumę?

  • 3. Data: 2012-06-25 18:50:24
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jun 25, 6:36 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Straszne. Jak przeżyjesz tę traumę?

    Przestane udzielac rzetelnych porad.
    Nie ma co sie otwierac przed burakami bez kultury.
    Twoja kpina tez sie do tego przyczynia.

  • 4. Data: 2012-06-25 19:30:32
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:

    > Straszne. Jak przeżyjesz tę traumę?

    Przestane udzielac rzetelnych porad.
    Nie ma co sie otwierac przed burakami bez kultury.
    Twoja kpina tez sie do tego przyczynia.

    Marku bardzo czesto jest tak ze ludzie rozpoczynaja watek i potem dyskusja
    jest juz tylko przez stalych bywalcow- coz taka uroda ....

  • 5. Data: 2012-06-25 21:10:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.06.2012 18:50, Marek pisze:

    > Przestane udzielac rzetelnych porad.
    > Nie ma co sie otwierac przed burakami bez kultury.
    > Twoja kpina tez sie do tego przyczynia.

    Chcesz o tym porozmawiać?