  • 1. Data: 2010-08-11 11:31:30
    Temat: Ogrzewanie podłogowe - pytanie
    Od: "Tomek" <d...@g...pl>

    Mam właśnie kadziony styropian
    i teraz pytanie, czy na styropian ma byc dawana zwykła folia budowlana
    a pozniej na nią specjalna aluminiowa czy jak ją tam zwał?

    Czy na styropian dajemy bezpośrednio
    folię specjalną używaną dla podłogówki ?

  • 2. Data: 2010-08-11 14:17:49
    Temat: Re: Ogrzewanie podłogowe - pytanie
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    On 11 Sie, 13:31, "Tomek" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > a pozniej na nią specjalna aluminiowa czy jak ją tam zwał?
    >
    > Czy na styropian dajemy bezpośrednio
    > folię specjalną używaną dla podłogówki ?

    U mnie instalator położył zwykłą folię budowlaną na chudziak/strop, a
    na to styropian i na nim folię błyszczącą w czerwoną kratkę :-). Na to
    z kolei rozłożył rurki alu-pex od podłogówki.

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-08-11 17:58:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > a pozniej na nią specjalna aluminiowa czy jak ją tam zwał?
    >
    > Czy na styropian dajemy bezpośrednio
    > folię specjalną używaną dla podłogówki ?

    możan dać też zwykłą folię...

    tę gruba folię daje sie aby takery lepiej trzymały rury.

  • 4. Data: 2010-08-11 19:15:53
    Od: M <M...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > możan dać też zwykłą folię...
    >

    > tę gruba folię daje sie aby takery lepiej trzymały rury.

    Do tego folia ma kratki, więc jak zrobisz zdjęcia, to wiadomo, gdzie są
    rurki :-)

    M.

  • 5. Data: 2010-08-11 22:48:30
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do tego folia ma kratki, więc jak zrobisz zdjęcia, to wiadomo, gdzie są
    > rurki :-)

    Ja newralgiczne miejsca zwymiarowalem miarka zwijana na zdjeciach, a folia
    bydowlana jednak jest znacznie tansza.

    Pozdro.. TK