  • 1. Data: 2009-02-03 15:50:38
    Temat: Okno Tarasowe
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy podłoga np barlinek powinna wchodzi pod okno tarasowe czy do niego
    licowac ? Jakie rozwiazania posiadacie i jakie wydają sią lepsze?

    pozdrawiam jk

  • 2. Data: 2009-02-03 17:17:28
    Temat: Re: Okno Tarasowe
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy podłoga np barlinek powinna wchodzi pod okno tarasowe czy do niego
    > licowac ? Jakie rozwiazania posiadacie i jakie wydają sią lepsze?
    >
    > pozdrawiam jk

    Licowac, nie stawia sie okien na czystej posadzce.

    >--
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-03 20:30:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bn wrote:
    > Witam
    > Czy podłoga np barlinek powinna wchodzi pod okno tarasowe czy do niego
    > licowac ? Jakie rozwiazania posiadacie i jakie wydają sią lepsze?

    to zalezu do okna...

    ja mam bezprogową siegenie i u mnei podłoga dochodzi do okna