  • 1. Data: 2009-10-03 06:48:48
    Temat: Olej do podłóg - Czy można mieszać ? Szlifować ? Ile Warstw ?
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Witam
    Mam deski sosnowe

    1. Czy jeżeli posmarowałem je olejem HG to mogę użyć oleju Golvojla na 2
    warstwe ? (taki mi zalega akurat)

    2. Pierwsza warstwa oleju została położona miesiąc temu. Faktura jest
    chropowata
    Deski (sosnowe) były cyklinowane 3miesiące temu, od tego czasu podłoga
    pracowała i płaszczyzna nie jest równa.
    Pytanie- czym to teraz przeszlifować przed położeniem 2 warstwy ? A może
    polerować - jeśli tak to jaką maszyną ?

    3. Ile warstw się daje ? Czy miesiąc po pierwszej nie jest za późno

    Może macie jakieś uwagi ? Szczerze mówiąc to najchętniej wziąłbym
    cykliniarkę przejechał to całem dziadostwo i walną normalny lakier :)

    Marek

  • 2. Data: 2009-10-03 10:11:14
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    marek wrote:
    > Witam
    > Mam deski sosnowe
    >
    > 1. Czy jeżeli posmarowałem je olejem HG to mogę użyć oleju Golvojla na 2
    > warstwe ? (taki mi zalega akurat)

    mozesz.
    wszystkie to zwykly olej mineralny, niektore maja rozpuszczalnik, ktory
    zwieksza penetracje.

    > 2. Pierwsza warstwa oleju została położona miesiąc temu. Faktura jest
    > chropowata

    zawsze tak jest po olejowaniu swiezego drewna.

    > Pytanie- czym to teraz przeszlifować przed położeniem 2 warstwy ? A może
    > polerować - jeśli tak to jaką maszyną ?

    klockiem z papierem sciernym 120-160

    > 3. Ile warstw się daje ? Czy miesiąc po pierwszej nie jest za późno

    jak polozysz druga, to potem wystarczy raz w roku powtorzyc cienka
    warstwe. inny sposob konserwacji, to biale mydlo.

    > Może macie jakieś uwagi ? Szczerze mówiąc to najchętniej wziąłbym
    > cykliniarkę przejechał to całem dziadostwo i walną normalny lakier :)

    wyjdzie panel, szkoda deski

    --
    bartek