  • 1. Data: 2022-02-06 16:19:13
    Temat: Open Finance: Szybki wzrost, agresywna sprzedaż i uciekający rynek przyczynami klęski
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Niegdyś jedna z najważniejszych i najszybciej rosnących spółek w imperium Leszka
    Czarneckiego, mająca zapewniać Polakom źródło finansowania i okazje inwestycyjne.
    Dziś jest na skraju upadłości z nieskutecznym modelem biznesowym i nadszarpniętą
    reputacją.

    https://businessinsider.com.pl/finanse/open-finance-
    historia-wzlotu-i-upadku/1sm7v49

  • 2. Data: 2022-02-06 16:20:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 6 February 2022 at 16:19:15 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    Dziś jest na skraju upadłości z nieskutecznym modelem biznesowym i nadszarpniętą

    --Działający od 2004 r. Open Finance był w czasach swojej świetności największą firmą
    pośrednictwa finansowego w Polsce. W ostatnich dniach 2021 r. złożył do Sądu
    Rejonowego dla m.st. Warszawy wniosek o ogłoszenie upadłości. Jako powód podał
    istotne pogorszenie się sytuacji finansowej, zbyt niskie przychody, które nie
    pokrywają ponoszonych kosztów, oraz brak perspektyw związanych z uzyskaniem
    finansowania pozwalającego na funkcjonowanie spółki w perspektywie najbliższych
    miesięcy.

  • 3. Data: 2022-02-06 16:27:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 6 February 2022 at 16:20:58 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    finansowania pozwalającego na funkcjonowanie spółki w perspektywie najbliższych
    --W maju 2020 r. rynek zaskoczyła informacja, że należąca do Open Finance firma Home
    Broker, największy w Polsce pośrednik sprzedaży mieszkań, złożył wniosek o upadłość.
    Wprawdzie jako powód wskazała pandemię, był to tylko gwóźdź do trumny, bo kłopoty
    brokera trwały od dawna.

  • 4. Data: 2022-02-09 22:12:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 16:27, a a pisze:
> [...]
    upadłość. Wprawdzie jako powód wskazała pandemię, był to tylko gwóźdź do trumny, bo

    Nie wiem co mam ci odpowiedzieć, ale widzę biedaku, ze już dyskutujesz
    sam ze sobą.

  • 5. Data: 2022-02-10 08:05:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-02-2022 o 22:12, Uzytkownik pisze:

    historia-wzlotu-i-upadku/1sm7v49

    > Nie wiem co mam ci odpowiedzieć,

    A koniecznie musisz?
    Wyciągnąłeś śmięcia z kibla 10 razy pod rząd, po co?

  • 6. Data: 2022-02-10 12:40:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 10 February 2022 at 08:05:39 UTC+1, Cavallino wrote:

    historia-wzlotu-i-upadku/1sm7v49

    --A koniecznie musisz?
    -Wyciągnąłeś Cavallino z kibla 1000 razy pod rząd, po co?