  • 1. Data: 2010-09-25 18:43:14
    Temat: Oświetlenie ulic
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Czy ktoś mnie oświeci jak to jest - w wielu miejscowościach powstają nowe
    osiedla - w tym szczególnie domków jednorodzinnych i ulice przy nich nie są
    oświetlone - co decyduje o tym które ulice oświetla "miasto", gmina, itp., a
    których nie ma obowiązku oświetlać?

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2010-09-25 18:48:46
    Temat: Re: Oświetlenie ulic
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> [...]
    > są oświetlone - co decyduje o tym które ulice oświetla "miasto", gmina,
    > itp., a których nie ma obowiązku oświetlać?

    Gmina buduje oswietlenie tam gdzie chce (czyli znajdzie na to pieniądze).
    Wiec trzeba gmine molestowac zeby oswietliła. Oswietlenie powstaje tam gdzie
    klienci sa najbardziej upierdliwi :-)

    b.

  • 3. Data: 2010-09-25 22:23:40
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

> [...]
    > są oświetlone - co decyduje o tym które ulice oświetla "miasto", gmina,
    > itp., a których nie ma obowiązku oświetlać?

    Na tych nowych osiedlach? Zwykle to, na których z nich mieszkają sami radni
    albo ich bliscy.

    J.