  • 1. Data: 2010-08-28 00:05:44
    Temat: Paragon budowniczym autostrady :-)
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Pewnie czytaliście

    http://biznes.onet.pl/kradli-kruszywo-z-budowy-autos
    trady-a1,18496,3574147,1,news-detal

    Dokładnie tak samo robią w konia małych inwestorów jak my.
    Np autostrada A1 od Gdańska na południe jest jakaś taka dziwna. Czasem nią
    jeździłem. Niby z wyglądu prosta ale jadąc szybko czuć wyboje. Takie jest
    uczycie jakby się zapadała, była źle podbudowana, nie wiem.
    Tu też musieli coś kombinować, bo jak na drogę z roku 2008/2009 powinna być
    znacznie lepsza. Tylko czekać aż ustawią znaki ograniczenia do 90km/h.
    Ostatnio z przekory za te nierówności i cenę jadę bocznymo drogami, tymi co
    były kiedyś, z przekory.
    Trzeba było zatrudnić firmę z Niemiec. Te tfu autostrady rozlecą się
    szybciej niż myślimy jak są tak budowane.

  • 2. Data: 2010-08-28 07:55:06
    Temat: Re: Paragon budowniczym autostrady :-)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Sie, 02:05, "kiki" <k...@k...net> wrote:
> [...]
    > Trzeba było zatrudnić firmę z Niemiec. Te tfu autostrady rozlecą się
    > szybciej niż myślimy jak są tak budowane.

    Sprawa troche rozdmuchana. Dolomit 300 pln / tone ? Chyba ze zlota :)

    Ja jezdze regularnie co tydzien odcinkiem Katowice -> Bełk (prawie
    Rybnik), wiec tym odcinkiem z ktorego niby od dwoch lat kradli
    kruszywo. I mam zupelnie inne odczucia niz Ty -> nawierzchnia jest
    poprostu swietna! Nie ma zadnych dziur, wybojow i nie jest w zaden
    sposob "dziwna". Znam tez mnostwo osob ktore biora udzial przy budowie
    A1 w naszym rejonie i kazdy jeden mowi, ze co jak co ale nawierzchnia
    bedzie porzadna (za to cala reszte robia na odwal :)

    BTW. Na poludniu buduje STRABAG (niemcy) i ALPINE BAU (austria),
    oczywiscie z wiekszoscia polskich roznej masci podwykonawcow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-08-28 11:33:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Trzeba było zatrudnić firmę z Niemiec. Te tfu autostrady rozlecą się
    > szybciej niż myślimy jak są tak budowane.

    ha ha ha...

    te firmy sa Niemieckie tylko z własności, albo raczej z kraju rejestracji
    spółki :)

    roboty robią podwykonawcy.

  • 4. Data: 2010-08-28 11:46:08
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    trady-a1,18496,3574147,1,news-detal

    > ha ha ha...
    >
    > te firmy sa Niemieckie tylko z własności, albo raczej z kraju rejestracji
    > spółki :)

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,4090288.html

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/16
    6174,abw-na-tropie-poteznej-afery-drogowej.html

    --
    andreas

  • 5. Data: 2010-08-28 12:59:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trzeba było zatrudnić firmę z Niemiec. Te tfu autostrady rozlecą się
    > szybciej niż myślimy jak są tak budowane.

    Moj drogi A4 (miedzy Katowicami i Krakowem) budowali w znacznej czesci
    niemcy (Terr Bau bodajze) i co z tego?

  • 6. Data: 2010-08-28 13:01:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    m.googlegroups.com...
> [...]
    trady-a1,18496,35...

    >Sprawa troche rozdmuchana. Dolomit 300 pln / tone ? Chyba ze zlota :)

    Poco zadawali sobie tyle trudu by krasc (straty na milion, i zagrozenie
    jest z oskarzenia o wysokie szkody finansowe)?

  • 7. Data: 2010-08-28 14:33:35
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    >Ja jezdze regularnie co tydzien odcinkiem Katowice -> Bełk (prawie
    >Rybnik), wiec tym odcinkiem z ktorego niby od dwoch lat kradli

    Kradli podobno nie z podbudowy a z haldy. Rano sprzedawali ten sam towar
    ktory wywiezli w nocy.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2010-08-28 14:41:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Poco zadawali sobie tyle trudu by krasc (straty na milion, i zagrozenie
    > jest z oskarzenia o wysokie szkody finansowe)?

    Dla pieniędzy?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-08-28 17:09:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    m.googlegroups.com...

    > Dla pieniędzy?

    Znaczy, mieli ich za duzo?

  • 10. Data: 2010-08-30 07:03:48
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Moj drogi A4 (miedzy Katowicami i Krakowem) budowali w znacznej czesci
    > niemcy (Terr Bau bodajze) i co z tego?

    Polacy w czasie PRLu.

    Marek