  • 1. Data: 2009-04-15 09:16:54
    Temat: Parapet wewnętrzny pod ościeże czy nad?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Właśnie zawiozłem drewno do stolarza na parapety dębowe.
    I teraz mam problem z wymiarami, a właściwie z decyzją czy parapet wciskać
    pod ościeże, czy docisnąć do ościeża?
    Boki będą wpuszczone po 5 cm w ściany.
    Grubość chcę zrobić maksymalnie 35mm

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2009-04-15 11:03:22
    Temat: Re: Parapet wewnętrzny pod ościeże czy nad?
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Stolat" <c...@g...pl> wrote in message
    > Właśnie zawiozłem drewno do stolarza na parapety dębowe.
    > I teraz mam problem z wymiarami, a właściwie z decyzją czy parapet wciskać
> [...]

    Pod oknem masz listwę pod ościeżą? Parapet dajesz zawsze pod żeby skropliny
    odprowadzać i jeszcze pamiętaj o kącie czyli spadku parapetu w stronę
    mieszkania żeby ta woode jednak miała jak odpływać

  • 3. Data: 2009-04-15 19:55:22
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Pod oknem masz listwę pod ościeżą? Parapet dajesz zawsze pod żeby
    > skropliny odprowadzać i jeszcze pamiętaj o kącie czyli spadku parapetu w
    > stronę mieszkania żeby ta woode jednak miała jak odpływać

    Woda w środku? I gdzie odpływac? Na parkiet??

    --
    Mariusz