  • 1. Data: 2009-05-25 07:56:04
    Temat: Patio (weranda) - czym i jak zabudować?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Dzien dobry,

    Mam duże zadaszenie:

    http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52641240
    06687052546
    http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52796170
    01748581394

    Okazało się, że na patio zawsze wieje wiatr. Domownicy i goście,
    zamiast sączyc swoje drinki i herbatki na patio, uciekają pod
    starą szopę, bo tam cicho i spokojnie.

    Czym i jak zamknąć przynajmniej szczyty (wiatr wieje wzdłuż osi
    domu) a moze i wszystkie otwory? Miło byloby cześć z tych oslon
    móc demontować w porze letniej. Konstrukcja musi byc solidna,
    bo wiatr uderza z wielką siłą.

    Dach jest ocieplony, zatem nie doskwieralby skwar. Idealem byloby
    jakies szklo (pleksi?) + zaslony, moze zaluzje.

    Raczej nie interesują mnie oferty firm budujących "ogrody
    zimowe", bo ceny są porażające.

    Jeśli ktoś może pomóc, proszę zarówno o koncepcje estetyczne,
    jak i techniczne. Najlepiej o takim poziomie trudności, by
    poradził sobie zdolny amator.

    dziekuje i pozdrawiam serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2009-05-25 08:53:15
    Temat: Re: Patio (weranda) - czym i jak zabudować?
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 25 Maj, 09:56, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś może pomóc, proszę zarówno o koncepcje estetyczne,
    > jak i techniczne. Najlepiej o takim poziomie trudności, by

    Płyty komorowe poliwęglanowe, takie z jakich robią daszki nad drzwi.
    Oczywiście do tego dobrze byłoby zrobic jakąś rame z drewna u
    stolarza.

    Pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-05-26 05:43:31
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    QbaB pisze:

    > Płyty komorowe poliwęglanowe, takie z jakich robią daszki nad drzwi.
    > Oczywiście do tego dobrze byłoby zrobic jakąś rame z drewna u
> [...]

    Rozwazam to, ale wolalbym przynajmniej fragmentami jakis rodzaj szyby.
    Poliweglan - o ile wiem - deformuje obraz.

    pozdro
    --
    A S