  • 1. Data: 2009-03-02 08:58:49
    Temat: Pęknięta rura CO - jak naprawić
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    no i niestety stało się. woda znika z obiegu centralnego. znalazłem plame na
    suficie w piwnicy. nawet 3 plamy. i tu jest problem. czy jest jakiś sposób
    żeby namierzyć dokładniej wyciek? obawiam się że cieknie w jednym miejscu a
    pozostałe plamy wychodzą tam gdzie woda dopłyneła sobie w stropie
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-03-02 10:29:31
    Temat: Re: Pęknięta rura CO - jak naprawić
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > sposób żeby namierzyć dokładniej wyciek? obawiam się że cieknie w jednym
    > miejscu a pozostałe plamy wychodzą tam gdzie woda dopłyneła sobie w

    Kamera termowizyjna! Będzie pin-point. Wykujesz dziure i zrobisz wstawkę!

  • 3. Data: 2009-03-03 09:19:59
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Kamera termowizyjna! Będzie pin-point. Wykujesz dziure i zrobisz wstawkę!

    heh. nawet nie hcę myśleć ile by to kosztowało :)
    ale na szczęście okazało się że woda leje się z zaworu odpowietrzającego w
    szafce o której zapomniałem i po rurach w otulinie śmiga po całym stropie i
    stąd kilka plam
    na tą chwilęsytuacja opanowana
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2009-03-03 10:35:01
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message

    > heh. nawet nie hcę myśleć ile by to kosztowało :)

    Już biorą 200zł za wizyte jak blisko 300 jak dalszy dojazd
    Ostatnio wierciłem między rurami podłogówki - kilkanaście otworów i właśnie
    przy pomocy kamery termowizyjnej. Trzeba było coś umocować. 10 minut.