  • 1. Data: 2009-05-29 06:07:10
    Temat: Pianka pod panele Arbiton
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Chodzi o 2mm rolkę zieloną (Izo-FloorPLUS) i niebieską (Izo-Floor Thermo).
    Czy ktoś z Was ją ma pod panelami i może się podzielić spostrzeżeniami.
    Głównie mi chodzi o tłumienie kroków.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-05-29 19:17:34
    Temat: Re: Pianka pod panele Arbiton
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    .::Adam::.. <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś z Was ją ma pod panelami i może się podzielić spostrzeżeniami.

    Witam !!
    Chcesz wygłuszyć to polecam płyty pilśniowe, bo te 2mm mgiełki nic nie dadzą.

  • 3. Data: 2009-05-29 19:27:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 May 2009 08:07:10 +0200, ..::Adam::.. napisał(a):

    > Chodzi o 2mm rolkę zieloną (Izo-FloorPLUS) i niebieską (Izo-Floor Thermo).
    > Czy ktoś z Was ją ma pod panelami i może się podzielić spostrzeżeniami.
    > Głównie mi chodzi o tłumienie kroków.

    Ostatnio kładliśmy panele na piance o grubości 5 mm a i tak kroki słychać
    bardzo dobrze. To wynika z konstrukcji paneli - laminat jest twardy, zawsze
    bedzie slychac kroki, nawet jak dasz 50 cm pianki pod spód.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-05-31 20:23:57
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z Was ją ma pod panelami i może się podzielić spostrzeżeniami.

    Ja taką położyłem i wychodzi normalnie, czyli jak chodzeni po panelach :)
    Tak jak Scream napisał panele zawsze hałasują.
    Ta pianka daje radę i różnicy między podkładami pilśniowymi nie zauważyłem..

    Pozdrawiam Michał