  • 1. Data: 2009-08-01 14:37:47
    Temat: Pielęgnacja ściany fundamentowej
    Od: "ts" <w...@o...pl>

    Witam,
    Ściana wylana w środę, podlewam ją i się martwię, że za rzadko. Dostałem
    przykaz, żeby lać rano i wieczorem. W dostępnych sieci źródłach wspomina się
    o laniu w lecie co 3 godziny. Niby żaden problem, bo woda jest i czas się
    znajdzie, ale woda ze studni zimna a beton na słońcu ciepły. No i nie wiem,
    lać częściej, czy nie lać?

    Pozdrawiam,
    ts

  • 2. Data: 2009-08-01 16:43:48
    Temat: Re: Pielęgnacja ściany fundamentowej
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > się znajdzie, ale woda ze studni zimna a beton na słońcu ciepły. No i nie

    Może po prostu wystarczyło okryć go folią przezroczystą aby sobie tam w
    spokoju dojrzewał i żeby wilgoć zbyt szybko go nie opuszczała do
    atmosfery...
    Poza tym jak nie jest osłoniety przed słońcem to podlewanie nawet co godzinę
    chyba nie wiele daje bo po chwili woda znika z powierzchni.
    Na słońcu świeży beton okrywa się folia.

    --
    Mariusz