  • 1. Data: 2022-03-26 20:38:38
    Temat: Pierwszy wietrzny dzień od tygodni i ktoś mi pole podpalił
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Od dwóch tygodni dziki zamieszkały mi na polu (jak co roku po zimie),
    tak tylko przypuszczam że komuś z okolicy to strasznie przeszkadzało.
    Inna hipoteza mi na razie nie przychodzi do głowy.

    - https://streamable.com/yelt91
    - https://streamable.com/nbixe2
    - https://streamable.com/kn0p52

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2022-03-26 23:37:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 26 March 2022 at 20:38:40 UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > tak tylko przypuszczam że komuś z okolicy to strasznie przeszkadzało.
    > Inna hipoteza mi na razie nie przychodzi do głowy.

    a mi to lotto