  • 1. Data: 2009-07-01 07:42:51
    Temat: Pierwszy wpis do dziennika
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Jak wyglada rozpoczęcie wpisywania do dziennika, nie mylic z
    rozpoczeciem budowy.
    Czy kierownik powiniemn mi przedstawic jakies dokumenty?
    Czy powinienem jakies dokumenty dolaczyc do dziennika?
    Jakie dokumenty wysyłam, zeby zglosic rozpoczecie budowy?

    Tak lopatologicznie jesli łaska.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2009-07-01 14:51:51
    Temat: Re: Pierwszy wpis do dziennika
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Idziesz do PINBU po druczki zgłoszeń, dwa wypełniasz ty, trzecie kierbud,
    czwarty inspektor nadzoru. Obaj wpisują się również do DB. Zgłoszenia +
    odpisy uprawnień kierbuda i inspektora składasz w PINB. Wypisujesz również
    tablicę. Po 7 dniach od zgłoszenia zaczynasz prace - najczęściej od geodety
    i wytyczenia budynku.

  • 3. Data: 2009-07-02 06:50:58
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpisy uprawnień kierbuda i inspektora składasz w PINB. Wypisujesz również

    U mnie to wszystko powyżej załatwiał kierbud. Ja tylko podpisałem gdzie
    trzeba

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-07-02 07:16:18
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Lip, 16:51, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:
    > Wypisujesz również tablicę.

    O w morde, dobrze ze mi przypomniales - od 2 lat lezy zapomniana,
    niewypisana na podlodze ;) U mnie nikt z budujacych sasiadow nie ma
    tablicy, a mieszkamy 1km od nadzoru ;D

    Trzebaby w koncu wypisac.. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-07-02 07:19:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...
> [...]

    O w morde, dobrze ze mi przypomniales - od 2 lat lezy zapomniana,
    niewypisana na podlodze ;) U mnie nikt z budujacych sasiadow nie ma

    Ja wcale tablicy nie miałem.;)))

    A co grozi za brak tablicy

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-07-02 07:20:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Lip, 09:19, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja wcale tablicy nie miałem.;)))

    Ja pewnie bede mial w dniu zgloszenia odbioru budynku :D

    > A co grozi za brak tablicy

    Sa jakies kary. Pare stow pewnie moga wlepic - lepiej miec niz nie
    miec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-07-02 07:36:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    j.googlegroups.com...
    On 2 Lip, 09:19, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja wcale tablicy nie miałem.;)))

    >Ja pewnie bede mial w dniu zgloszenia odbioru budynku :D

    Żeby nie te certyfikaty to bym się z odbiorem nie spieszył. A ponieważ w
    grudniu można było jeszcze bez certyfikatów to zrobiłem ten odbiór i 1000zł
    w kieszeni.
    Jakbym nie miał odbioru to bym jesazcze w tym roku Vat odliczał- a robię
    remont domu rodziców i faktur troche zbieram jeszcze.
    Chociaż chyba można ten vat jeszcze teraz odliczyć- jako remont.
    Faktury są wypisane na mnie to się w US zdziwią pewnie- w grudniu miał
    odbiór budynku a w trym roku juz remont robi;)))

    > A co grozi za brak tablicy

    >Sa jakies kary. Pare stow pewnie moga wlepic - lepiej miec niz nie
    >miec :)

    Ale to chyba problem kierbuda jest;)))
    Mój kierbud miał tą zaletę że w PINB poruszał sie jak u siebie w domu i nikt
    mu tam żadnych problemów nie robił
    Wszystkie niezbędne papierki itp załatwiał od ręki.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-07-02 20:08:43
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Faktury są wypisane na mnie to się w US zdziwią pewnie- w grudniu miał
    > odbiór budynku a w trym roku juz remont robi;)))
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Jak będą wieli wątpliwości podeslij im zdjecia kikiego. On jeszcze nie
    skonczyl budowy a juz remontuje.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 9. Data: 2009-07-02 20:09:23
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > tablicę. Po 7 dniach od zgłoszenia zaczynasz prace - najczęściej od geodety

    Dzięki. Zobaczymy co na to kierbud

  • 10. Data: 2009-07-02 20:11:26
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > U mnie to wszystko powyżej załatwiał kierbud. Ja tylko podpisałem gdzie
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    U mnie musze sam wszystko zalatwic bo z budowa to rusze -jeszcze nie
    wiem kiedy, a pozwolenie ucieka.

    Pozdrawiam
    Dy