  • 1. Data: 2016-09-11 07:02:12
    Temat: Piwniczka ogrodowa budulec
    Od: uciu <a...@g...com>

    Z czego radzicie wymurowac piwniczke w ogrodzie?
    Teren suchy na wzniesieniu, sam piach. Piwniczka zaglebiona ok 1,5m w ziemi.
    Planowalem lawy z betonu i do gory z cegly rozbiurkowej. Problem w tym ze nie umiem
    dostac cegly w dobrym stanie i w dobrej cenie w okolicy- modne zrobily sie plytki z
    cegly na sciany i handlarze sie cenia teraz.
    Ojciec radzi wylac cala z betonu i odmurowac kiedys cegla a to sa podwujne koszty:-/
    Czy sa jakieś przeciwwskazania by wymurowac ja z nowej pelnej cegly? Najlepiej nie
    klinkierowej z racji ceny?
    Sciany od zewnatrz chcialem dysperbitem pokryc, na to styro folia kubelkowa.

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2016-09-11 08:27:11
    Temat: Re: Piwniczka ogrodowa budulec
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 11.09.2016 o 07:02, uciu pisze:
    > Z czego radzicie wymurowac piwniczke w ogrodzie?

    Worki z piaskiem (poważnie)

    https://www.google.pl/search?q=earth+dome&espv=2&biw
    =1570&bih=873&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi
    wmIqI14bPAhXBiSwKHZt3Cd0Q_AUIBigB#tbm=isch&tbs=rimg%
    3ACSS71lhzyleeIjgpHd3MlN1q5lnejuWXoIPRmwk9Pdr-m27Kbz
    -4rbh2tmjUUU5gfgttBr2blR0Cq9EqsM3sshmkiCoSCSkd3cyU3W
    rmEaIOZngYWHJrKhIJWd6O5Zegg9ERMygsXPRlEmcqEgmbCT092v
    6bbhGXPLQjFPWmlCoSCcpvP7ituHa2Ee0Qd367Y1NJKhIJaNRRTm
    B-C20RM3d19y8cCyMqEgkGvZuVHQKr0RHRgY3sxq4ToSoSCSqwze
    yyGaSIEdjIJge3Ui6l&q=earth%20dome

    --
    M.

  • 3. Data: 2016-09-11 10:08:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 września 2016 08:27:05 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    6bbhGXPLQjFPWmlCoSCcpvP7ituHa2Ee0Qd367Y1NJKhIJaNRRTm
    B-C20RM3d19y8cCyMqEgkGvZuVHQKr0RHRgY3sxq4ToSoSCSqwze

    Niegłupie.

  • 4. Data: 2016-09-11 10:13:14
    Od: uciu <a...@g...com>

    Wiem wiem, worki widzialem ale mimo wszystko chcialbym by w srodku byla cegla na
    scianach i polokraglym suficie - po prostu tak sie podoba. I najlepiej jakas
    nieregularna bo idelanie gladki nowy klinkier odpada z racje idealnych ksztaltow.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-09-11 10:21:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 września 2016 10:13:14 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Wiem wiem, worki widzialem ale mimo wszystko chcialbym by w srodku byla cegla >na
    scianach i polokraglym suficie - po prostu tak sie podoba.

    Popatrz na olx. w mojej okolicy mnóstwo ofert z cegłą rozbiórkową jest.
    Poniżej 1zł/szt

    > I najlepiej jakas nieregularna bo idelanie gladki nowy klinkier odpada z ?racje
    idealnych ksztaltow.
    https://www.google.pl/search?q=klinkier+r%C4%99cznie
    +formowany&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQ3d
    238IbPAhWHrRoKHdvbDV4Q_AUICCgB&biw=748&bih=333

  • 6. Data: 2016-09-11 22:02:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Sciany od zewnatrz chcialem dysperbitem pokryc, na to styro folia kubelkowa.

    po co styro i folia?

    ToMasz

  • 7. Data: 2016-09-12 07:18:40
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 września 2016 10:21:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Popatrz na olx. w mojej okolicy mnóstwo ofert z cegłą rozbiórkową jest.
    > Poniżej 1zł/szt

    Od jakiegoś miesiąca patrze kilka razy dziennie i zazwyczaj jest ode mnie daleko:-)
    Albo jak coś jest to małe ilości lub handlarz, sprzedający tylko płytki...

    > https://www.google.pl/search?q=klinkier+r%C4%99cznie
    +formowany&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQ3d
    238IbPAhWHrRoKHdvbDV4Q_AUICCgB&biw=748&bih=333

    wiem wiem, nową można kupić ale cena nowej ręcznie formowanej to 2,xxzł w góre... a
    piwniczka ma nie kosztować 10tyś zł:-)

    uciu

  • 8. Data: 2016-09-12 07:20:35
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 września 2016 22:02:30 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > po co styro i folia?

    do izolacji - ma tam być chłodno i ma nie przemarzać - nie mogę jej obsypać 2 metrami
    ziemi...wiec bedzie styro + 0,5metra :-)

    uciu