  • 1. Data: 2009-03-27 13:03:34
    Temat: Płyty cementowo cośtam
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    Bardzo nie lubię gipsu (nie pytajcie dlaczego - po prostu taka
    fobia) ... chciałbym więc użyć czegoś innego na skosy poddasza (w tym
    łazienka)

    Mam więc pytanie , czy ktoś robił lub ma ciekawe uwagi co do płyt
    cementowych, cementowo- włóknowych i cementowo- wiórowych?

    Czy pęka jak GK? Czy puchnie (szczególnie te z wiórami drzewnymi)? Jak
    w użytkowaniu, co na to daliście? itp...

    Cementowo-włóknowe wychodzą cenowo podobnie od GK a są chyba twardsze
    i solidniejsze...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 2. Data: 2009-03-27 16:45:17
    Temat: Re: Płyty cementowo cośtam
    Od: j...@p...fm

    On 27 Mar, 14:03, Krzemo <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > w użytkowaniu, co na to daliście? itp...
    >
    > Cementowo-włóknowe wychodzą cenowo podobnie od GK a są chyba twardsze

    http://www.knauf.pl/knaufengine/index.php?option=com
    _content&task=view&id=453&Itemid=510

    troche drogie ale b. dobre
    [pozdr]

  • 3. Data: 2009-03-29 23:15:48
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 27 Mar, 15:03, Krzemo <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > w użytkowaniu, co na to daliście? itp...
    >
    > Cementowo-włóknowe wychodzą cenowo podobnie od GK a są chyba twardsze

    Ktoś coś wie?
    Czy to aż tak mało polularne?

  • 4. Data: 2009-03-30 00:08:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 16:15:48 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Ktoś coś wie?
    > Czy to aż tak mało polularne?

    Mało popularne. Jeśli jesteś zdecydowany aby nie kłaść płyt gipsowych to
    może płyty fermacell? Tylko, że będzie dużo drożej.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-03-30 06:04:18
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 30 Mar, 02:08, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Mało popularne. Jeśli jesteś zdecydowany aby nie kłaść płyt gipsowych to
    > może płyty fermacell? Tylko, że będzie dużo drożej.

    Wiem. W ostateczności tego użyję ale myślę że może znajdę tańsze
    odpowiedniki....
    Czy kładłeś to komuś? Albo użytkowałeś? Chciałbym poznać wszelkie
    opinie zanim się w to wpakuję. Na folderach reklamowych wszystko
    pięknie wygląda. Mnie jednak interesuje jak to się sprawuje w
    praktyce...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 6. Data: 2009-03-30 14:39:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 23:04:18 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Czy kładłeś to komuś? Albo użytkowałeś?

    Kładłem raz na ściane kominową, ale teraz bym użył czerwonych gipsowych, bo
    nie ma sensu aż tak przepłacać. Fakt, że są bardzo twarde i bardzo
    wytrzymałe.

    --
    best regards,
    scream