  • 1. Data: 2011-10-24 19:19:10
    Temat: Podloga drewniana (bambus) na ogrzewanie podlogowe - klasc na cieplo, czy na zimno? :)
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam, i - jak w temacie - pytam:
    Jak sie powinno klasc podloge drewniana (deski bambusowe) na betonowa
    podloge z ogrzewaniem podlogowym?
    Na cieplo czy na zimno?
    Do tej pory czytalem tylko, ze podloge trzeba wygrzac przed klejeniem
    desek ale chodzilo chyba raczej o usuniecie ewentualnych resztek wilgoci?
    Jako, ze moje wylewki betonowe maja po... eee... 6 lat chyba, to i sa
    suche jak pieprz. Wiec i wygrzewac ich celem dosuszenia IMO nie ma potrzeby.
    No wiec pojawil sie dylemat moralny, jak klasc te dechy bambusowe - na
    cieplo (przy dzialajacej podlogowce), czy tez na zimno?
    Macie jakies teorie? (Oczywiscie najlepiej poparte naukowymi dowodami z
    wieloletnich badan ;))
    Z gory dziekuje.
    Pozdrrrawiam!
    --
    zbigi i stopka zastepcza ;)

  • 2. Data: 2011-10-24 20:12:09
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na cieplo czy na zimno?

    na srednio :-) Bedziesz pośrodku punktu rozszerzalnosci :-)

    b.

  • 3. Data: 2011-10-24 22:09:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Paź, 22:12, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:j84dn9$7q9$1@news.onet.pl...

    > na srednio :-) Bedziesz pośrodku punktu rozszerzalnosci :-)

    Ale ta chyba zalezy bardziej w drewnie od wilgotnosci niz
    temperatury ?? :) Ja bym kladl na zimno i nie zostawial zadnych
    szpar :)
    pozdr.

    --
    Adam